19 Kasım 2011 Cumartesi

M.A.C Glitter&Ice Lansmanı 1

Merhaba,
Bugün İstinye Park'ta düzenlenen M.A.C Glitter&Ice Koleksiyonu özel lansmanına gittim. Gidişime vesile olan Vespa'ya tekrar teşekkürler.

Lansman'dan fotoğrafladığım karelerle genel bir görünüş sunduktan sonra, ilerleyen yazılarda yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Çok görsel içeren bir post olduğu konusunda uyarmak isterim. :)






















Ürünlerle ilgili detaylı fotoları ve kişisel görüşlerimi sonraki yazılarda bilahare paylaşacağım...

2 yorum:

  1. baya hareketli bir lansman olmuşa benziyor,senin için güzel geçtiyse sevindim.bu arada takma kirpikler şahane keşke bende takabilsem:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok istiyorum takma kirpik takabilmeyi ama henüz oralara gelemedim... :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.