19 Kasım 2011 Cumartesi

M.A.C Glitter&Ice Lansmanı'nda Yapılan Makyajım

Bugün katıldığım lansmanda makyaj uygulaması da yapılıyordu. Ben de yaptırmak istedim. Nasıl bir makyaj istediğim soruldu; gözlerim küçük ve çekik olduğu için gözlerimi oldukça belirgin görmek istediğimi söyledim. Makyaja başlanmadan önce, göz kapağı yapımdan ötürü, makyajın kalıcı olabilmesi için ek ürünler getirdi mağazadan makyaj artisti...

Üst kirpik dibine simli kalın eyeliner uygulaması, üstüne kalın hat halinde far sürülmesi, fırçayla farın ve eyelinerın dağıtılması, maskara ve alt kirpik dibine far uygulanmasıyla göz makyajı tamamlandı. Yanaklarda Springsheen allık ve dudaklarda nude ruj uygulandı. Önce fotoğraflara bakalım...













Aşağıdakiler de makyajım yapıldıktan sadece 2,5 saat sonra evde çekilen fotoğraflar... Bu 2,5 saatlik süreçte sadece AVM gezdim ve bir otobüsle evime geldim. Saunaya falan girdim sanmayın yani... :)




Gördüğünüz gibi sadece 2,5 saat içinde makyaj falan kalmamış gözde... İşin bu kısmı tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Göz yapımdan dolayı, farlar daha çabuk birikme yapıyor doğru ama ben sıradan bazlarla, sıradan farları uyguladığımda, 12-13 saatlik uzun günlerin sonunda bile böyle bir görüntüyle hiç karşılaşmıyorum. Neden kaynaklandığını bilemedim. Ürünlerle frekansım tutmadı belki de...

Aslında yapıldığı anda, orada beğenmiştim makyajı, spotlar altında gayet göz dolduruyordu. Artık ışıklardan mı, yoksa makyajın çabuk solmasından mıdır nedir, sonrasında çok memnun kalmadım. Gözlerimi ekstra vurgulayan bir yön göremedim. Gözlerimi aşağı doğru düşmüş gibi gösterdi sanki... 

Anladım ki kendi yüzümü epeyce tanımaya başlamışım. Benim son zamanlarda yaptığım çoğu göz makyajı bundan daha iyiydi gibi geldi bana. Yoksa ben mi yanılıyorum? 

Sizlerin de objektif görüşlerinizi almak isterim. :)

11 yorum:

  1. Canım haklısın; oldukça baştan savma bir makyaj olmuş. Onun yerine Işıltılı bir far bazı sürüp siyah pırıltılı bir eyeliner - ama yukarı doğru - sürebilirlerdi. Ve çok daha hoş olurdu. Açıkçası prof. makyajı hiç sevmiyorum ben. Bizim göz yapımıza uygun makyaj yapmıyorlar. Çipik çipik oluyorum her düğünde ve özel günde.

    YanıtlaSil
  2. canım evet bıraz spot makyajı bu , yanlız anladıgım akdarı ıle senın kaşının altındaki tarafa çok far uygulamamıslar , şakaa dogru uyguladıkları kısımda düşük durunca çok boşluk oluşmuş kaşının altında , olsun canım sen kendın daha guzel makyaj yaptıgını ogrenmıs oldun:)

    YanıtlaSil
  3. Kaş altıma hiç bir şey sürülmedi kızlar, kii benim kaşlarım düşüktür biraz... Sürülse daha iyi görünebilirdi belki...
    makyaj Cadısı, senin dediğin gibi yapılabilirdi makyaj. Ya da siya fardan sonra, yukarı doğru koyu ama siyahtan daha açık bir renkle geçiş yapılabilirdi. Ben öyle hayal etmiştim en azından... Kısmet...

    YanıtlaSil
  4. senin göz makyajın daha iyi kesınlılemac de mı bozdu kendını yoksa

    YanıtlaSil
  5. Benim göz yapım zor biraz tabii... Mac'in kendini bozduğunu düşünmek bile istemem ama profesyonel eli değince, sihirli değnek değmesini bekliyor insan galiba... :)

    YanıtlaSil
  6. Cnm cidden sen daha güzel makyaj yapıyorsun,o ne öyle 2 saatte far yol yol olmuş.Sen boşver profesyonelleri kendi yüzünün profesyoneli kendinsin bence herkes için geçerli bu sonuçta kendi yüzümüzü bizden daha iyi tanıyan olamaz:)
    makyajı pek beğenmedim ama senin boncuk gözlerini yirim:)

    YanıtlaSil
  7. Doğru diyorsun Pericim...
    Güzel sözlerine ayrıca teşekkürler. Çoook özledim, çooook! :/

    YanıtlaSil
  8. bence sen her halinle güzelsin bitanem...hatta akıp bulaşan farlarınla bile:)))))

    YanıtlaSil
  9. didi'cim çok tatlısın, teşekkürler. O senin güzel görüşün.
    Beğendin mi makyaj blogumu? :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel dudakların ve gözlerin var!!headerını da çok beğendm!!

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. @FidoLand, çok teşekkür ederim, çok incesin. Beğenmene sevindim. Dudaklarımın pürüzsüz olmamasını, çok girintili çıkıntılı bir yüzeyi olmasını sevmiyorum aslında... Hele de böyle yakın plan çekimlerde pek fena duruyor gibi geliyor bana. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.