16 Kasım 2011 Çarşamba

Rival De Loop Allıklarım - 07 Red - 05 Apricot

Günaydın!

Bugün sizlere Rossmann'ın Rival De Loop marka allıklarını tanıtacağım.
Bendeki  renkler 07 Red ve 05 Apricot...
2-3 seferde kutudaki rengi veriyorlar. Renkler cildimde değişime uğrayıp, bambaşka bir şeye dönüşmedi. Bütün gün yüzümde kalıcı oldular. (Tabii ki fondöten ve pudra üzerinde)
Sürerken biraz toz toz oluyorlar ama bence çok da sorun değil.
Renkleri hoşuma gitti. Aynalı ambalajı ve henüz denememiş olsam da minik fırçaları hoşuma gitti. Başka renklerini alır mıyım, sanırım evet. :)






Soldaki 07 Red - Sağdaki 05 Apricot

5 yorum:

  1. Şeftaliler ben de pek belli olmuyor, pembe kullanıyorum ben de. Ama şu kırmızı dediğin tam benim sevdiklerimden. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım teşekkürler. Ben de aslında fazla belli olmaması için aldım şeftaliyi. Aslında rengi çok beğendim ama daha az belli olan bir şeyler arıyorum sanki... Hafif sürmeyle de ilgisi yok. Sanki biraz uçuk pembeyle karışık olsa bu şeftali, iyi olacak. :)
    Kırmızı olan da kırmızı-pembe arası bir renk bana göre. Bir de kutudaki duruşları ile kolumdaki renkleri çok birebir geldi bana, ne dersin?

    YanıtlaSil
  3. Bence de aynılar, benim de denemem lazım, allıklara bayılıyorum. Fiyatı ne kadardı acaba? Kendime bir rossman listesi yapmam lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Şekerim Rossmanda ne var ne yoksa hepsini almışsın,hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. GlowTwist'cim teşekkür ederim. Rujların fiyatı falan 2 küsurdu, almayanı dövüyorlardı. :)
    Daha güzelleri senin olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.