16 Kasım 2011 Çarşamba

Rival De Loop Young Rujlarım No: 30 ve No: 15

Merhaba,

Bugün size Rossmann'da satılan Rival De Loop Young rujları tanımak istiyorum. Young olmayan seriye göre daha şeffaf yapıda, daha yumuşak renklere sahip bir seri bu. Fiyatları da diğerleri gibi çok uygun. Kalıcılıkları bence iyi. 1 saat kadar sonra ıslak/parlak halleri kaybolsa da dudağa verdiği doğal renk kolay kolay gitmiyor. Saatler sonra dudağımı peçeteyle sildiğimde, peçetede gördüğüm ruj yoğunluğuna inanamadım.

Başka renklerini alır mıyım, şeffaf yapıda olduklarından kiraz tonlarında olanını bulursam alabilirim. Aldığıma pişman değilim. :)



 Soldaki No: 15 - Sağdaki No: 30

No: 30 tres chic:



No: 15 nude breeze:


                 
Soldaki No: 30 - Sağdaki No: 15



7 yorum:

  1. 30 diyorum :) Kiraz tonları bulabilirsem ben de alırım, bulabilir miyiz sence? Bir Rossmann yolu daha görünüyor mu bize ne? :)

    YanıtlaSil
  2. Benim favorim ise No: 30 :) Ama tabii sana o tonlar yakışır Pericim.

    Sevdacım, şu beklediğimiz şeyler bir hallolsun, ondan sonra gidelim yahu! Hadi ben bayram vesilesiyle ufak bir tur düzenledim ama insan gidince her şeyi almak istiyor. :)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflaman gayet başarılı canım,kendine haksızlık ediyorsun,herşey çok net;)

    YanıtlaSil
  4. @ Makyaj Güncem, teşekkür ederim. Bu yazıda iyi çıktı fotolar. İlk ruj yazımda epey zorlandım fotolarda... :)

    YanıtlaSil
  5. canm merhaba. ben hiç rossmanne gitmedim ve sadece bloglardan okuyorum bu kozmetik mağazasını ve sattıklarını. acaba bu rujlar ve allıkları ne kadar ??? cevap yazarsan çok sevnrm güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.
    Rujlar 2,90 TL, allıklar da 4,90 ya da 5,90 TL idi sanırım. İnşallah gönlüne göre bir şeyler bulursun...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.