13 Aralık 2011 Salı

Ev Yapımı Fix Plus

Işınsu'yu tanıyor musunuz bilmiyorum, tanımıyorsanız da tanışmanızı çok isterim.
Ben, kendisinin blogunu ve YouTube kanalını kısa bir zaman önce keşfettim ve zaman buldukça videolarını izlemeye çalışıyorum.

Geçenlerde şu videosunu izlerken, evde kendi Fix Plus'ımızı yapabileceğimizi anlattığına şahit oldum, hemen denedim.
Bunun için önce, eczaneden 30 gr. lık Gliserin, Watsons'tan 100 ml'lik, boş bir sprey şişesi edindim. Gülsuyu evde vardı. Gliserin ve gülsuyu arasında 3'e 1'lik bir oran bulunması gerektiği için, önce gliserinin tamamını (30 gr.) şişeye boşaltıp, sonra da şişenin kalanını gülsuyu ile doldurup, iyice çalkaladım. Maliyeti düşük fakat kullanımı son derece başarılı bir ürün çıktı ortaya. Orijinal fix plusı hiç kullanmadım ama elimdeki üründen son derece memnunum, size de tavsiye ediyorum. Londradabirtürkkızı'na çok teşekkür ediyorum.

Ev yapımı sabitleyicim ile farların nasıl da güzel göründüğünü aşağıdaki fotoda paylaşmaya çalıştım. Denedim, çok da kalıcı oluyorlar ve hiç solmuyorlar.








Nasıl, beğendiniz mi?

20 yorum:

  1. Farların renkleri ne kadar belirgin çıkmış,süper valla.Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Eheheh, yaptım valla, sağol. Bir mat farlarla denemek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. aaa..valla çok güzel olmuş :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @FidoLand, yaptım oldu valla. :))
    Ben de beğendim, sonuç başarılı, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Su'yu(londradabirtürkkızı) ben de çok sık takip ederim.Verdiği tarifler harika gerçekten.Ellerine sağlık şekerim :)Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Ben de beğenerek izliyorum Su'yu... :)

    YanıtlaSil
  7. Süper bir fikirmiş canım, ben de deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Dene dene, memnun kalacaksın bence Sevdacım. :)

    YanıtlaSil
  9. cnm ben eski blogumu kapattım yeni blog adresim sweetpinkbox.blogspot.com yeni bir başlangıç :)

    YanıtlaSil
  10. Canım sağol haber verdiğin için, ben de seni soruyordum Twitter'da kızlara...
    Hayırlı olsun yeni blogun, hemen geliyorum. :)

    YanıtlaSil
  11. ay harika bir sey bu, ben de denemeliyim mutlaka. :)

    bu arada blog'da bir cekilis var. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/2011/12/hediye-1v1y-ile-ylbas-cekimimiz-ve-250.html

    YanıtlaSil
  12. @Gizem Dalyan, denemeni tavsiye ediyorum. :)
    Çekilişine göz attım teşekkürler. fakat bu kadar fazla şart içeren çekilişlere katılmaktan zevk almıyorum, şartları yerine getirirken bunalıyorum. :)
    Daha az şart içeren bir çekilişin olursa katılmak isterim.
    Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  13. harika olmus !!
    süper bir fikir !

    YanıtlaSil
  14. @want more fashion gerçekten güzel bir ürün çıktı ortaya, denemelisin mutlaka. :)

    YanıtlaSil
  15. gülsuyunu zaten sürekli kullanıyorum, bunu da yapıcam ilk fırsatta, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. @myownprivatenonsense rica ederim. Ancak bunda da gül kokma sorunu var, şimdiden söyleyeyim. :) Gülsuyunu işlevinden ötürü seven ama gül kokusuna çok katlanamayan biri olarak, her kullandığımda, gülsuyuna muadil ne kullanabilirim diye düşünüyorum, bir daha ki sefere... :)

    YanıtlaSil
  17. Bunu öğrendiğim süper oldu; yarın hemen gliserin alıp eczaneden bunu yapıyorum :)))

    YanıtlaSil
  18. Bence de denemelisin. Çok ekonomik, çok basit ve kullanışlı. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.