12 Aralık 2011 Pazartesi

GOSH Duo Fibre Fırça

Bu fırçayı alalı haftalar oluyor ama  dönemde canım yazmak istemeyince, bu zamana kaldı; merak edenler kusura bakmasın lütfen.
Bu fırçayı, Sevda'nın tavsiyesi üzerine, bu blogta görmüştüm ve tabii derhal benim olması için yanıp tutuşmaya başlamıştım. Anneciğim benim için gidip Ankara'daki Jovan Parfümeri'den satın aldı. Göndermesi biraz zaman aldı, benim de yazmam... Bugünlere kadar geldik. Bu süreçte emeği geçen herkese teşekkürler. :D

Fırçayı beğendim. Bu tarz bir fırçam olmasını, hem güzel bir fondöten uygulaması için, hem de ve en önemlisi de allık sürdükten hafifletmek için istiyordum. Sonuçtan çok memnunum.
Fırça ilk geldiğinde bolca kıl döktü. 2 kez yıkadım, bu yıkamalarda da kıl dökmeye devam etti. Uygulamalar sırasında biraz kıl döküyor ama zamanla dökülmenin duracağı yönünde söylentiler var. :D Zaten dökülme rahatsız edici veya fırçayı kel bırakacak boyutta değil. 8 TL ye sahip olduğum bu fırçanın bu problemi beni hiç de rahatsız etmiyor doğrusu... Edit: Fırçanın kıl dökme sorunu ne yazık ki devam ediyor. Yıkarken dökülen kıl miktarı azalsa da, yüzüme özellikle fondöten uygularken yapışan kıllar son derece sinir bozucu oluyor.








Bir an önce, GOSH fırçaların diğer çeşitlerine de sahip olmayı can-ı gönülden arzu ediyorum. :)
Bu fırçayı çok ama çok istiyordum. Sonunda sahip olduğum için çok mutluyum! :D

14 yorum:

  1. Duo fibre'lerle uygulanan fondöten ciltte çok duruyor,bazen krem allık uygularkende kullanıyorum.Sende güle güle kullan cnm .

    YanıtlaSil
  2. Fondöteni ilk kez bugün uyguladım. Sabah sürdüğüm fondöten akşam hala mıh gibi yüzümde duruyordu, doğru söylüyorsun canım.
    Krem allıkla da, toz allıklarla da çok başarılı, çok beğendim.
    Teşekkürler, öpüyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. Gosh markasi almanyada satilmiyor ama böyle bir firca bendemi alsamki diye düsünmüyor degilim ; )

    YanıtlaSil
  4. vivacım, Türkiye'de de satılmıyor benim bildiğim kadarıyla ama bir yer getirmiş işte... Bir araştır, belki oralarda da bulursun. Bu kadar iyi olduğunu bilsem daha önce alırdım. Bir kaç tane yedeklemek lazım sonra... ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok memnun kaldım ama pudra uygulamayı pek sevmedim bununla. Bol pigmentli allıkları uygulama konusunda ise bayıldım kendisine :)
    Bu arada güle güle kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. @Ece's Diary, çok teşekkür ederim paylaştığın için. Sen de güle güle kullan. Gidiyor musun yine oraya, var mı şöyle güzel göz için fırçalar falan? :)
    Bir de kıl dökülmesi durdu mu seninkinin? Benimki azalarak da olsa devam ediyor da... :/

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim :) Yolum o taraflara düşmedi ama düştüğünde kontrol eder haber veririm varsa bir şeyler :)
    Ben henüz yıkamadım fırçayı o yüzden şimdilik öyle bir problemi olmadı ama yıkadıktan sonra olursa onu da paylaşırım mutlaka..

    YanıtlaSil
  8. Tamamdır, senden haberleri bekliyorum öyleyse. ;)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım, ben de çok istedim ama aramızda kmler vardı fırça ile, kısmet olmadı. Aşkımız başlamadan bitti :)

    YanıtlaSil
  10. Canım valla çok üzgünüm, senin önerinle ben sahip oldum ama sana sebep olamadım. :( İnşallah sana daha güzeli denk gelir... Çok teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil
  11. Ben 5 TL'ye İstanbul'da ki çarşamba pazarından almıştım ve günlük makyajlarımda kullanıyorum, memnunum, bende dökülme yapmadı. inglot duo fiber fırçamın bile kılları daha çok dökülüyor. :)

    ayseatalar.blogspot.com (bir kozmetik blogu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe, gerçek kıl olan duo fibre fırçaların hemen hepsi kıl döküyor aslında. Mac 187 kullananlar da aynı sorundan yakınıyor. Belki seninki hem sentetik kıllıdır, hem güzel uygulama yapıyordur. İz bırakmayan sentetik fırça, tüy döken gerçek kıllı fırçadan iyidir tabii! :)

      Sil
    2. eklemeyi unutmuşum benim 5 tl ye aldığım fırça sizin bu tanıttığınız GOSH Duo Fibre Fırça :) yorumlardanda okuduğum kadarıyla bulamayanlar olmuş sanırım. Çarşamba günleri İstanbul Fatih'te bir pazar kuruluyor tam adres veremeyeceğim ama ben bu fırçayı oradan aldım ve memnun kaldım tabi ki bir 187 yada inglot değil ama iş görür :)

      Sil
    3. Bu yazıdan sonra Eminönü'nde bulduk aslında ama 8 TL'ye bulduk biz. O tarafa yakın olanların aklında olsun. :)
      Teşekkürler.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.