12 Aralık 2011 Pazartesi

Hediyelerim Geldi!

Herkese merhaba,
Uzun zamandan beri yeni yazı girmemiştim, canım istemiyordu hiç.
Bugün bir kaç yazı için fotoğrafları hazırladım, önümüzdeki günlerde yeni yazılar gelecek. :)
Yakın bir zamanda Glow Twist'in blogundaki parfüm çekilişine katılmış ancak kazanamamıştım. Çünkü çekilişte kazanan talihli ben değildim. Ancak asıl talihli belirtilen sürede dönmeyince, çekiliş yenilenmiş ve ben yedek talihli olmuşum. Bunu okuduğumda kendi adıma çok mutlu oldum. Geçtiğimiz hafta içinde de hediyelerim geldi. Hemen açıp kullanmaya başladım bile... (Fotoda losyon ve sprey biraz kullanılmış şekilde görülüyor çünkü ben gelir gelmez fotoğraf çekmeyi unuttum. ) Güzel arkadaşım bir de hediyeler eklemiş parfümün yanına... Çok teşekkür ederim. :)
Ben Armani Diamonds Intense'i de, Perfume Jewels Pure Love serisini de beğendim. İtiraf etmem gerekirse Pure Love'ı daha çok beğendim. Intense de kesinlikle güzel bir koku; sadece Armani Diamonds kadar süper şahane değil. Aynı ailenin parfümü olması dolayısıyla beni mutlu ettiğini söyleyebilirim. Bir kampanya olduğunda, Perfume Jewels'in diğer serilerini de kapıvermek istiyorum. :)
Sözü daha fazla uzatmıyor ve sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.




Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

9 yorum:

  1. hediyelerin şahane görünüyor ,güle güle kullan cnm :) armani diamonds süper bir parfümdür :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canım güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikperisi, Diamonds bence de harika bir koku... Intense de ona benziyor, bu nedenle güzel. :) Çok teşekkür ederim.
    @Aswang'cım, çok teşekkürler. Şansımın, kozmetik ve makyaj çekilişlerinde de daim olmasını diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. @undenied, teşekkürler! Size de bol şanslar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ne kadar güzel hediyelerin, güle güle kullan.
    Hediyelere bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. Sevdacım çok teşekkürler, daha güzelleri senin olsun.

    YanıtlaSil
  7. Tannesicim canım güzel günlerde kullan cicilerini,Tatlım'ın biricik annesi herşeyin en süperine layık,öpüyorumm

    YanıtlaSil
  8. Canımm, o senin inceliğin, çok teşekkür ederim tekrar. Severek kullanıyorum her gün. :) Daha güzellerini sen hak ediyorsun.
    Biz de seni öpüyoruz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.