1 Ocak 2012 Pazar

İlk LuxyBox Kutu İçeriği

Herkese mutlu yıllar!

Yeni yılın ilk yazısı LuxyBox Aralık ayı kutusu hakkında olacak. Fotoğraflardan sonra kutu hakkındaki yorumlarımı bulabilirsiniz. Bu benim ilk kutu incelemem olacak, o nedenle çok büyük bir heyecanla bekledim kutumu. Ne yazık ki, tam da hastalıktan evde yattığım gün iş yerime gittiği için kutum, yazmam biraz gecikti.



Pembe kutusunu ve süslü sunumunu çok beğendim, zarif buldum.



Ürünlerin kaliteli markalardan seçilmiş olmasına bayıldım.
Hepsi denemek isteyebileceğim ürünler...
Saç ürünleri yeterince emin olmak için biraz küçükler ama fena değiller. :)
Kremin ve ojenin boyutları ideal.
Rausch markasını tanımıyordum, LuxyBox sayesinde tanımış oldum; bu bir artı...
Lierac ve Mavala ise daha evvel hiç kullanmadığım ama denemek isteyeceğim markalardı...







Kutudan çıkan ürünleri, açıklamalarını ve fiyatlarını gösteren kartı da paylaşmak istedim. Kremi bilemem ama ojeyi biraz pahalı bulduğumu söylemeliyim.



Gördüğünüz gibi kutuda toplamda 3 markanın 5 ürününü deneme şansı buluyoruz.
Markalar kaliteli ve güzel, matlaştırıcı dışında boyutları da iyi sayılır.
Ojeyi denedim ve beğendim. 2 katta rengini verdi (ki rengine ayrıca bayıldım), çabuk kurudu ve tırnaktan çok kolay çıktı. Ancak 2. gün uçlardan soyulma başladı, uzun süre kalıcı bir oje olamadı. Bu kadar pahalı olmasa, başka renklerini de almak isterim.

Kutu abonelikleri ile, değişik ve yeni ürünler deneme işini sevdim. :)
Her ay merakla içinden ne çıkacağını bilmeden beklemek ve hiç tanımadığımız farklı ürünleri evde dilediğimiz zamanda ve şekilde denemek gerçekten konforlu...
Luxybox'ın içinden marka çeşitliliği daha fazla ürün çıkmasını isterdim. 
Ve bence en önemlisi, mutlaka renkli kozmetik de olmasını ve saç/cilt bakım ürünleri ile renkli kozmetiğin dengeli bir şekilde kutuda yer almasını istiyorum.

Eğer siz de LuxyBox'a üye olmak, abonelik ve alışveriş hizmetlerinden faydalanmak isterseniz referans kodumla hazırladığım aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:


Referans Kodu: dwu471

* Ürünler denemem için firma tarafından gönderilmiş ve tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Firma yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.