3 Şubat 2012 Cuma

Flormar Long Wearing Ruj L01 ve L12

Merhaba,

Bu iki ruju da yine kampanyalı alışveriş sitelerinden birinden, hediye çekimi kullanarak satın aldım.

Bu serinin kalıcılığı dillere destan zaten... Yakın arkadaşım İpek'te de yakınen başka bir rengini görmüş ve bayılmıştım. Böyle bir fırsat denk gelince, kaçırmak istemedim.

Rujların ambalajı kullanışlı, renkleri süper, kalıcılıkları (özellikle L12'nin) çok başarılı!
Dudakta biraz ağırlık hissi veriyorlar ama çok da uzun sürmüyor bu durum. Yapıları oldukça yoğun.
L01 çok güzel bir nude. Ne çok ölgün, ne fazla kahve ya da turuncu. (Fotolarda biraz koyu görünüyor çünkü kolumda uyguladım. Dudak üzerinde daha açık duruyor haliyle...) Dudaktaki duruşu, swatchtan ziyade, rujun kabı içindeki duruşuna daha çok benziyor. :)
L12 ise çok ama çok güzel bir renk. Koyu göz makyajıyla bile kullanılsa, asla abartılı durmayacak cinsten.

Ben beğendim, siz de hala denemediyseniz, tavsiye ederim. :)



5 yorum:

  1. L12 en kısa zamanda alınmalı o zaman

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler harika görünüyor! : )

    YanıtlaSil
  4. Renkler harika görünüyor! : )

    YanıtlaSil
  5. Ahh sen bir de dudağa sürüldüğündeki halini görsen... :P

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.