2 Şubat 2012 Perşembe

Lancome Hypnose Doll Eyes Mascara

Uzun bir aradan sonra merhaba,

Yılbaşı çekilişlerinde Buket'in blogundan aşağıda göreceğiniz güzellikleri kazandım. Buradan bir kez daha çok teşekkür ederim.
Hediyelerim geldiği günden beri, severek kullanıyorum maskaramı. Diğer ürünleri henüz kıyıp da açamadım. :)

İş güç yoğunluğundan, aradan bu kadar zaman geçtikten sonra paylaşabiliyorum ne yazık ki...

Lancome Hypnose Doll Eyes maskaranın uzatma özelliği oldukça tatmin edici; kısa kirpikliler bu ürüne bayılacaklar. Hacim verme açısından ise, çok seyrek kirpiklileri tam olarak doyurmaz ama orta halli ve dolgun kirpiği olanlar oldukça memnun kalacaktır. Mac'in Zoom Lash'i kadar simsiyah olmasa da, oldukça siyah bir maskara olduğunu söylemeliyim. Temizlerken de zorluk çekmediğimi eklemek isterim. Yorumlardan sonra, fotolarla sizi baş başa bırakıyorum.








6 yorum:

  1. yasaasınnnnnn
    tannesi post girmiş
    sansın hep boyle bol olsun
    gule gule kullan tatlım

    YanıtlaSil
  2. Canım, sağol. Valla ben de sevindim post girebildiğime... :)
    Daha güzelleri senin olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. ayy süper canım yaaa güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Güzin'cim teşekkür ederim, daha iyileri size olsun. :) Kendime kozmetik hediyesi alamamıştım, işe yeni girdiğim için ama bu çekiliş sayesinde hediyesiz de kalmamış oldum. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Sevda'cım çok teşekkürler. Blogları okumaktan da yazmaktan da çok geri kaldım şu sıra; özledim seni de... :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.