2 Şubat 2012 Perşembe

Max Factor Ruj 833 Rosewood

Bundan bir kaç ay önce sanırım Limango'dan aldığım bir ruj Max Factor 833 Rosewood.
Ekrandan gördüğüm rengi beni hiç yanıltmadı. Kahve tonu fazla ağır basmayan, pembe-kahve bir renk bu. Pek nude da sayılmaz. Bir kaç kat uyguladığınızda gözü rahatsız etmeyen vurgulu, tatlı bir renk oluyor. Joker rujlardan bence... Hemen her renk ve tonda makyaja rahatça uyum sağlıyor. Sürümü rahat, dudakları kurutmuyor, kalıcılığı ise ortanın kesinlikle üzerinde. Bana verilen hediye çekini kullanmak için alırken, markasına göre pahalı bir ürün olduğunu düşünmüştüm ama ruju kullandıktan sonra, tam olarak aynı şeyi düşünmüyorum. Bir daha bedavaya getirme şansım olmayacaktır ama indirimde bulursam da Max Factor rujları kaçırmam. :)


  
Ruju, farklı ışık ve yoğunluklarda görüntülemeye çalıştım...



Tek kat uygulandığında böyle yumuşak bir tonu var:


2 yorum:

  1. Bencede böyle kat kat sürdükce görüntüsünü degistirebildigin rujlar cok daha güzel, insan ihtiyacina göre ayarlayabiliyor, güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum. :) Bir de tonu çok kullanışlı... Ben böyle ne kahve, ne pembe, ne kırmızı olan renklere de ayrıca bayılıyorum. :)
    Sağol canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.