16 Şubat 2012 Perşembe

NOTD: Flormar 42 + Flormar 010

Merhaba,

Hala NOTD yazılarını günü gününe paylaşamıyorum ama geriden de gelsem paylaşmakta kararlıyım! :)
Hafta başında tırnaklarımda bu gördüğünüz güzellikler vardı: Flormar 432 ve Flormar 010 no'lu ojeler...
432'yi, Limango alışverişimde, hediye çekimi doldurmak için öylesine sepete atmıştım. Pek umudum yoktu. Ancak sürdüğümde renge bayıldım. Rengi de, kıvamı da, kapatıcılığı, kuruma süresi ve kalıcılığı da harikaydı. Üzerine de holografik etki yaratması için 010 no'lu ojeyi sürdüm ve sonuca bayıldım. Çıkarması nasıl mıydı; işte onu hiç sormayın! :D



Çok net bir foto olmasa da, holografik etkiyi iyi gösterdiği için aşağıdaki fotoyu da eklemek istedim.


 
Ve tırnaklarımdaki duruşu...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.