15 Şubat 2012 Çarşamba

NOTD: Pastel Oje No:313

Merhaba,

Günlerdir düzenli yayınlamak üzere tırnaklarıma sürdüğüm rengarenk ojelerimi fotoğraflayıp duruyorum ama bir türlü fotoları düzenleyip, yazısını yazmak kısmet olmuyor. Nihayet başına oturdum ve sizlerle paylaşıyorum.

Hepinizin bildiği gibi bu seri pastel'in yılbaşı koleksiyonunda limited edition olarak piyasaya çıktı. Ben uzun uğraşlardan sonra kendisine sahip olabildim. Ayrıca Profilo Gratis'i buradan kınıyorum. Haftalarca hemen her öğlen tatilinde gidip bakmama rağmen bu seriyi getirmediler. Ve hala daha da yok!

Neyse konumuz bu değildi. Ben bu ojeyi çok beğendim. Fotoğraflarda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Aslında siyah ya da füme bir ojenin üzerine uygulansa daha iyi olur. Çünkü 3. katı sürsem, sürülürdü yani...
Çabuk kuruyor ve kalıcı. Ancak tabii ki çıkarması biraz zahmetli. Tırnakları boyamıyor, bu da önemli bir artı. Jelimsi bir oje bu. Tek başına sürüldüğünde koyu kahve gibi duruyor, simsiyah bir görüntüsü yok. Ben kendisine bayıldım. Tırnaklarım pek manikürlü değiller, kusura bakmayın; o nedenle fotoları biraz kırptım. ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.