3 Şubat 2012 Cuma

Pastel Ruj No:20

Günaydın!!! :)

Bu aralar, uzun bir aradan sonra, çalışkan bir Blogger olmaya karar verdim, üst üste yeni yazılar gireyim dedim. Blogumu sık güncellemeye fırsat bulamasam da, unutmanızı istemem. :)

Bu ruju çok beğenerek aldım. Yarı şeffaf yapısı sayesinde, renk yoğunluğunu ayarlayabilmek hoşuma gidiyor. Nemlendirmesi iyi ancak kalıcılığı çok kuvvetli değil. Yine de Maybelline Water Shine rujlar gibi de değil tabii... :) (Maybelline rujlarımı da çok seviyorum ayrıca...)

Çok güzel bir nude... Kahve tonlarında yapılan biraz baskın bir göz makyajı ve kontürlü yüz makyajıyla şahane duruyor. Varla yok arası, yarı parlak, doğal dudaklar. İşte tam da aradığım buydu. Siz de bu tür bir at çantaya çık ruju istiyorsanız bunu bir deneyin derim. Üstelik fiyatı da çok uygun, 8-10 TL. Ancak Pastel'in ambalajlarını çok dandik buluyorum ben. Kapakları hemen çatlayıp kırılıyor, keşke kilitlenen kapaklı, daha dayanıklı bir ambalajla üretseler...

Yorumların ardından fotolarla veda ediyorum. Kendinize iyi bakın. :)





1 yorum:

  1. Pastel rujları şuradan da alabilirsiniz: http://www.kozmotrend.com/pastel-ruj

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.