4 Mart 2012 Pazar

Bath and Body Works Glosslar

Herkese merhaba,

Bugün göstereceğim glosslar, bugünlerde hepimizin koku ve aromalarına bayıldığımız bir markaya; Bath & Body Works'e ait...

Bu glosslar bana Boya Küpü Siren'in çekilişinden kazandığım hediyelerle birlikte gelmişti. Geçtiğimiz yıl bu tarihlerde bu marka henüz ülkemizde satılmıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ben de bu nedenle markayı pek tanımıyordum. Markanın ülkemize gelişiyle birlikte ben de çekmecemde bekleyen bu glossları merak ettim ve kullanmaya başladım.

Yakın bir zamanda birini açarak kullanmaya başladım ve sizinle de paylaşmak istedim. Bendekiler mandalina ve portakal aromalısı. Portakallıyı henüz açmadım ama mandalinalısı çok güzel kokuyor, tadı nefis ve hafif bir turuncu rengi. Bu renk dudakta çok belli olmuyor. Biraz yapışkan olduğunu eklemeliyim. Renginden ziyade vereceği parlaklık ve aroması için kullanılabilir diye düşünüyorum. Hafif makyaj yaptığınız günlerde tercih edebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.