6 Mart 2012 Salı

Flormar Pretty Allıklar - Karşılaştırma


Günaydın,

Bu aralar çalışkan bir Blogger oldum gördüğünüz gibi... Her gün yeni yaz girmeye çalışıyorum. Kimi zaman yeni ürünler, kimi zaman da elimdeki ürünlerle ilgili yazılar hazırlamaya çalışıyorum size... :)

Bugün de yine elimde mevcut olan Flormar Pretty allıkları karşılaştırmak istedim. Bu allıkların ikili olanlar için, tekli renklerin ikili versiyonu oldukları söylenmişti. Ben pek böyle düşünmüyorum. Bu nedenle de kıyaslamalı olarak göstermek istedim. Renkleri özellikle swatchlamadım çünkü bu allıklar herkeste çok başka duruyor.


Bir de bu allıkların P114 ve P115 renklerini bir çoğunuzun kontür amaçlı kullandığını okudum biliyorum. Açıkçası ben de zaman zaman bu amaçla kullanıyorum bronz renkleri. Ancak P114, biraz fazla kirli, P115 ise biraz fazla parlak kalıyor kontür işlemi için. aslına bakarsanız ben de kararsızım. :) Siz ne düşünüyorsunuz bu renkler hakkında?


P112 ise biraz fazla pembe sanki. Elinizin ayarı biraz fazla kaçsa, palyaço olmanız an meselesi gibi...
Hep negatif yanlarından bahsettim sanki ama ben seviyorum bu allıkları. Tozutmamaları, kocaman oluşları, fiyatlarının uygunluğu ve renkleri hoşuma gidiyor.


6 yorum:

  1. p115 ve p114 bende var. Haklısın 115 kontür için fazla parlak ben denemedim ve güzel bir sonuç alamadım. p114 ise ancak koyu renk tenlerde sonuç alınabilir. ben yazın enn bronz zamanımda kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  2. Mügecim, ben 115'in şeftali rengi tarafını severek kullanıyorum ama diğerleri için, senin de söylediğin gibi kabında beğenmeme rağmen, yüzümde uygulayacak doğru bir alan bulamıyorum ne yazık ki... Far olarak falan mı kullansak acaba? :)

    YanıtlaSil
  3. p115 aldım bugün
    begendim ben vallahi

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Gaye. Bence 115 içlerinde en güzeli... Her ne kadar özellikle bronz tarafını nereye süreceğime karar veremesem de ben de çok beğeniyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Hem yorumlarını okuyup hem renklerini görüp almak istiyorum ama sevmdiğim bir yanı var, aradaki plastik ayraç. Diğer markalar gibi 2 rengi o plastik parça olmadan da birleştirebilirlermiş.

    YanıtlaSil
  6. Sevdacım, bence o aradaki ayrım güzel ve kullanışlı bir şey. Renkleri karıştırmayı denemedim hiç ama bence engel olmaz. Renklerini beğeniyorsan bunu önemseme bence.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.