8 Mart 2012 Perşembe

Nivea Hdyro Care Lip Balm

Günaydın,

Bu aralar cildimle ilgili ilaç tedavisi gördüğüm için (Zoretanin) dudaklarımda had safhada kuruma sorunu yaşıyorum. Bu süreçte de birçok dudak nemlendiricisi kullanıyorum ve hızla bitiriyorum. Denediklerimi zaman içerisinde sizinle paylaşmaya çalışacağım.


  • Ürünün belirgin bir tadı, rengi ya da kokusu yok.
  • Nemlendirmesi ortalamanın üzerinde, hatta belki de Nivea'lar içinde en iyisi.
  • Sürdükten kısa bir süre sonra matlaşıyor, erkekler de kullanabilir.
  • Kalıcılığı bir şey içmediğiniz sürece oldukça iyi ancak özelliklerle sıvılarla teması halinde hızla yok oluyor.
  • Ben oldukça beğendim.
  • Bitince yeniden alır mıyım, sanırım evet. Şu sıralar bir de L'Occitane shea butter kullanıyorum ama o stick şeklinde olmadığı ve elle uygulandığı için dışarıda pek pratik olmuyor. Yoksa onun nemlendirmesi çok daha iyi bence.


6 yorum:

  1. Avene´in Cold Cream dudak balsaminida tavsiye ederim tatlim : )

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım, elimdekiler bittiğinde ona da bir göz atacağım. :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bioderma atoderm lip balm ı tavsiye edeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Gamze, yarın bir bakayım ona da... İlacımın dozu arttıkça, dudaklarımdaki kuruma şiddetleniyor. Gittikçe daha kuvvetli ürünlere ihtiyaç duyuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Neutrogena dudak balmı en harikası mutlaka denemelisisn :)

    YanıtlaSil
  6. Ooo süper öneriler, çok teşekkür ederim. Tedavi uzun süreli, artık her ay birini denemeye çalışıcam. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.