3 Mart 2012 Cumartesi

NOTD: China Glaze 256 Evening Seduction + Flormar Nail Art Gümüş

Günaydın,

Geçtiğimiz günlerde yaptığım manikürü, bir kaç gün geriden de olsa sizinle paylaşmak istedim. Umarım bir gün, NOTD yazılarını günü gününe yazabiliyor olurum. :)

China Glaze'in Evenin Seduction rengi ile, Flormar'ın gümüş simli nail art ojesini kullanarak french manikür yaptım. Fotoğraflarda çok yansıtamadım ama gerçekten çok şık bir manikür olduğunu düşünüyorum. Bakalım siz beğenecek misiniz?


[Evde raporlu yatmakta olduğum günlerde planlamış olduğum bu yazıyı siz okurken, ben hastanede zatürrem nedeniyle verilen iğnemi yaptırıyor olacağım. :( ]







4 yorum:

  1. Tannesi çok geçmiş olsun :( Resmen salgın var bizim şirkette de 3 kişi zatürre oldu bu sene :S
    Bu arada tırnaklar süper olmuş bence ;)

    YanıtlaSil
  2. Cicim hasta olduğunu biliyordum ama zatürre mi? inşallah hafif bir durumdur, şimdiden çok geçmişler olsun,hastalığı duyunca postun ana konusundan uzaklaşmışım:) güzel ve değişik bir kombinasyon olmuş canım,tam gece bir yerlere giderken kullanmalık.

    YanıtlaSil
  3. @Damla'cım çok teşekkür eerim. Salgın olduğundan haberim yoktu ama haklısın sanırım. Çünkü ben de son zamanlarda çok kişiden duydum zatürre lafını. Eskiden böyle kolayca zatürreye yakalanılmazdı sanki... :/ Tırnakları beğenmene sevindim. Ben de çıkarıncaya kadar bakıp bakıp mutlu oldum.
    @Glow Twist'cim, evet canım zatürreymiş, teşekkür ederim güzel dileklerin için. Ben de Salı sabahı öğrendim ve şok oldum. Şimdi bir güzel iğnelerimi yiyorum her sabah. :( Popom delik deşik oldu, ağır da bir ilaç besbelli; iğne yapılan her yerim ayrı morardı. Hastalıktan bahsederken ben de konudan uzaklaştım. :) Gece hayatım falan olmadığı için, ben de en rüküşünden gündüz gözüyle yaptım bu manikürü. :) İşe gittim, hastaneye de; iğne vurulmaya da! Ayy ne asortik kadınım di mi? :P Hastane personeli hiç benim kadar kokoş zatürreli görmemişlerdir herhalde! :D

    YanıtlaSil
  4. Aman görsünler senin gibi güzeli de içleri açılsın,şaka bir yana doktorlar ne diyorsa harfiyen yap, güzel haberlerini bekliyorum öptüm canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.