2 Mart 2012 Cuma

Rival De Loop Young Ruj No: 18

Merhaba,

Rossmann markasının, Rival De Loop Young rujlarını çok seviyorum. Hafif şeffaf yapılı, nemlendiricili ve tatlı tonlardaki ekonomik rujlarına bayılıyorum. Daha önce burada 2 farklı rengini tanıtmıştım. Şimdi onlara göre daha iddialı denebilecek bir kırmızı ile karşınızdayım. Zaten önceki yazımda da kiraz tonlarında olanını bulursam alacağımı yazmışım. :) Bulunca da kaçırmamışım besbelli... :)
Kalıcılıkları orta seviyede, Maybelline Water Shine rujlardan daha kalıcı olduklarını söylemeliyim.








2 yorum:

  1. Çok güzelmiş canım rengi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Sevda'cım. Bu rujların genelini çok seviyorum. Bu fiyata bu kalite, gerçekten harika! :) Daha güzelleri senin olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.