7 Mart 2012 Çarşamba

Rossmann Synergen Renkli Nemlendirici

Merhaba herkese,
Bugün Rossmann'ın Synergen marka renkli nemlendiricisini tanıtmak istiyorum size.
Bendeki en açık rengi 01.
Fotoğraflardan önce ürünle ilgili görüşlerimi paylaşmak isterim:

  • Rengini çok beğendim ancak en açık tonu daha ziyade, açık buğday ve ivory renklilere uygun. Çok beyaz olanlar ve pembe alt tonlular için çok uygun olmayabilir.
  • Kapatıcılığı az ile orta arası. 
  • Yağlı cilde sahip olanlar üzerine ince bir pudra geçerlerse daha rahat kullanabilirler bence.
  • Cilt tonunu güzel eşitliyor.
  • Kalıcılığı ise biraz az, öğleden sonra etkisi biraz zayıflıyor ne yazık ki...
  • Çok ekonomik, 3-4 TL gibi bir fiyatı var.
  • Hassas cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon ya da sivilceye sebep olmadı.


 İlk dağıtımı yaptıktan sonra:


Bir yüze yetecek kadar sıktığım miktarı, bileğime yedirmeye çalıştıktan sonra: 
(Yüze yeterli miktarda uygulandığında, kolayca dağıtabiliyorsunuz.)



3 yorum:

  1. bende kullanıyordum bundan hatta sinir olup attım bi köşeye tenim beyaz olduğu için bende o kadar iyi durması maalesef:s

    YanıtlaSil
  2. her gün olmasa da acil ve zor durumlarda kullanılabilir bence =)

    YanıtlaSil
  3. @bulutsuz olmazz, haklısın... Dediğim gibi çok beyazlara uygun bir rengi yok bence de...
    @alice, ya tam da bu sabah tekrar kullandım, cildimi kurutan bir ilaç tedavisi görmeme rağmen, cildimi yağlı yağlı yaptı sanki... Ya da altına ayrıca güneş koruma kremi sürdüğüm için de olmuş olabilir tabii... :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.