16 Nisan 2012 Pazartesi

Avene Karma Ciltler İçin 50 Koruma Faktörlü Emülsiyon

Merhaba,

Bugünlerde her yazımda, ağır bir akne tedavisi gördüğümden bahsediyorum... Güneşin kendini göstermesiyle birlikte, cildim de güneşin zararlı etkilerine iyice açık hale geldi. Daha evvel BİM'den aldığım 50 koruma faktörlü güneş kremimi kullanıyordum ama kendisi yüzümü aydede gibi parlattığı ve yapış yapış yaptığı için, işe giderken kullanmak pek mümkün olamıyordu. Cuma günkü randevumda, yüzümde lekelenmelerin başladığını söyleyen doktorum, cildimi koru-ya-madığımı anladı! :/ Kremimle yaşadığım sorundan bahsettiğimde ise bana hemen bir numune verdi. Bak bakalım bundan memnun kalacak mısın dedi. Bir de reçete imzalayıp verdi. O reçete ile yetkili bir eczaneye gittiğimde 15 Nisan - 15 Mayıs tarihleri arasında ürünü 10 lira indirimle alabilecekmişim. Hemen o gün denemeye başladım, bakalım bu ürün hayallerimdeki gibi yüzümü parlatmadan, yapış yapış yapmadan nemlendirecek ve yüzümü güneşten koruyabilecek miydi? :)



Avene'in normalden karmaya dönük ciltler için 50 koruma faktörlü bu emülsiyonu çok akışkan ve hafif bir yapıya sahipti, rahatça sürülüyordu, ciltte hemen emiliyor, parlama / yapışma gibi durumlara sebep olmuyordu. Ayrıca cildi muhteşem nemlendiriyordu.





 


Ve evet! İşte bu benim hayallerimdeki güneş koruma ürünüydü. Mutlu sona eren Tannesi, elindeki numunenin dibini görmeden bu ürünü en uygun fiyata alabileceği kaynağı araştırıp bulmalı ve almalıydı. (Eczanelerin henüz bu kampanyadan haberi yok ve ürünün fiyatı 57,50 lira. Ancak internette indirimli reçetemden bile vazgeçtiğimde daha uygun fiyata satılıyor gibi görünüyor.) Acaba sevgili okurların, bu konuda kaynak önerisi var mıydı? :)


6 yorum:

  1. online eczane sitelerine bir bak derim :) cerrahoglu'nda kargo yok. Dıgerlerınde de devam edıyoruz kargo kampanyası sanırım. Online eczanem, kozmetik markalar vs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze çok teşekkür ederim, bilgilendirmen için. Online eczanem ve kozmetik markalar aynı firmaya aitmiş... Kozmetik markalar güncel bir site değil ve doğru düzgün işlemiyor. Online eczanem tarafında da pahalı oldu. Ben yine eczaneden 10 TL indirim kuponumu kullanarak aldım. :)

      Sil
  2. Ben hic dikkat etmezdim böyle günes korumaya ama Neostratanin AHA10´unu kullanali mecbur oldu, yoksa ciltde cidden lekeler cikiyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol gerçekten Bloguna bıraktığım yoruma çok hızlı yanıt verdin, ben de bu sayede yine bu ürünü aldım ambalajı daha başarılı diye... :) Şu anda üründen çok memnunum, çok teşekkürler.
      * Ben de cildimi soyan akne hapları kullandığım için, benim de güneş korumasına ekstra ihtiyacım var.

      Sil
  3. Merhabalar
    Tannesicim ben de geçen hafta cilt bakım rutinimde köklü bir değişiklik yaptım,ne var ne yoksa Bioderma'ya geçtim, yağlı ciltler için temizleyici ve peeling aldım, hassas ciltler için olan nemlendirici ve sensibio h20 isimli miseller suyu aldım,hayatımdaki en köklü karar olan kredi kartı kullanmamam sebebiyle onlineeczame'den kapıda ödeme sistemiyle aldım,ürünlere gelirsek,hepsinden ayrı ayrı çok memnunum,özellikle temizleyici harika, cildi yormuyor,özellikle Neutrogena'nın şu pompalı temizliyicilerini falan denemiş birisi olarak Biodermanın temizleyici jeli ha-ri-ka!
    Neyse tatlım geleyim güneş kremi sorunsalına,ben tüplerce Clinique Super city block spf 40 bitirdim,daha da evde açılmamış tüpüm bile var,o denli çok seviyorum,belki eczane ürünü değil ama sana şidetle öneriyorum, cildine verdiği o güzel yansımalı canlılığa bayılacaksın,fırsatın olursa mutlaka dene canım,ay neyse lafı çok uzatmışım,güneşin içimizi ısıttığı ama cildimizi tarumar etmediği günler diliyorum sana,çok öpüyorum,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper! Güle güle kullan hepsini. Ben de fırsatım olduğunda o ürünleri denemeyi ve memnun kalırsam geçiş yapmayı istiyorum. Daha önce Clinique bana alerji yaptığı için, onun ürünlerini denemeye korkuyorum ama denk gelirsem bir deneyeyim. Cildimdeki yansımalı canlılık beni korkutuyor çünkü ben mat etki veren (mat dediysem yüze yumurta akı sürülmüş gibi değil, sadece mat olmayanı kastediyorum) kremleri tercih ediyorum. Avee'i de dr un verdiği numuneden deneyince hoşuma gitti. Ama Clinique'in leke açıcı kremini almak istiyorum.
      Ben de çok öpüyorum seni.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.