15 Nisan 2012 Pazar

Garnier BB Cream ve Hayal Kırıklığım

Yine uzun bir aradan sonra herkese merhaba,

İşlerin yoğunluğunu bahane ederek tembellik etmeye iyice alıştım anlaşılan... Yazacak o kadar çok şey var ki! Ancak ben içlerinden en önemli bulduklarımı sizlerle paylaşıp, kalanları bir başka çalışkanlık anıma saklayacağım. :P

Garnier BB Cream, her yerde çokça yazıldı, çizildi, denendi, tartışıldı. Önce yurt dışında piyasaya çıktı. Ben Boya Küpü sayesinde haberdar olup; heyecanla beklemeye koyuldum. Misha'ya ulaşma güçlüğü, yağlı ciltlere çok uygun olmayışı gibi nedenlerle bu kreme epeyce bel bağladım. Hoş, Siren'in yazısını gözüm yerine başka bir yerimle okumasaydım, beklememem gerektiğini anlardım ama nerdeee! :D

Ben akne ve akne lekesi sorunu olan, karmadan yağlıya dönük cilde sahip, ancak şu aralar akne tedavisi görmem nedeniyle son derece kuru ve hassas bir cilde sahibim. Özellikle çok makyaj yapmak istemediğim günlerde pratik bir şekilde cildimdeki kusurları biraz olsun örterken; cildimi onarmaya devam edecek bir ürün arayışı içindeydim.




Eve gelip, denemek için zor sabrettim heyecandan ve sevinçten. Ama bir de ne göreyim, üründe kapatıcılık az falan değil, bildiğin sıfır! Öyle rengarenk bir yüzüm olmamasına karşın, renk eşitleme falan da yapmadı bende. Güneş koruma faktörü çok düşük - ki, akne tedavimden ve cildimin lekelenmeye müsait yapısından dolayı, yüksek koruma faktörlü ürün kullanmaya mecburum - BB kremlerin en büyük özelliği olan beyazlatma ve cildi onarma özelliği bu üründe bulunmuyor. Veee en kötüsü (buraya kadar saydıklarım benim için kötü olan yanları, sizlerin beklentisi bu şekilde olmayabilir ve memnun kalabilirsiniz) ürün pırıl pırıl parlıyor yüzde. Bu parlama öyle ki, az da sürseniz, yüzünüz yağa banmış gibi oluyor. Zamanla emmiyor da cilt! Cildim, geceleri Bepanthen ile sıvayıp yatacağım kadar kuru olmasına ve ürünü az bir miktar sürmeme rağmen emmedi ürünü. Cildimde bekledikçe boncuk boncuk terleme yaptı ve kustu ürünü.

 Ben Garnier markasını severim, başka pek çok ürününü de severek kullandım / kullanıyorum. Ancak bu ürün - belki de ben beklentilerimi yüksek tuttuğum için - beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. Bu kadar parlamasa ve az da olsa kapatıcılığı olsa yine de kullanabilirdim.

Uzun lafın kısası, basın bültenlerinde yazdığı gibi deneyince vazgeçemeyeceğim, rüya bir ürün hiç değil yani... Umarım bir başka üründe aradığımı bulabilirim.


2 yorum:

  1. Aynı fikirdeyim seninle kesinlikle. çok güzel anlatmışsın. basın bültenlerinde yazanlara kanıp alanlara üzülüyorum. Gerçekten çok gereksiz bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de bu kadar acele etmeyip, biraz bekleseydim. Boşa giden parama ve yıkılan hayallerime üzülüyorum. Sonunda BB Cream sahibi oluyorum diye, Gratis'e gidene kadar dokuz doğurmuştum. :(

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.