15 Nisan 2012 Pazar

LA ROCHE-POSAY / TOLERIANE ULTRA Denedim

Merhaba,

Dün basın bültenini paylaştığım, La Roche-Posay'in yeni ürünü Toleriane Ultra'yı deneme şansım oldu. Ürün bu hafta içinde elime ulaşınca, bir kaç gün kullandıktan sonra yazısını yazmak istedim. Şu sıralar akne tedavisi gördüğüm için, cildim fazlasıyla hassas ve kuru. Bu nedenle Toleriane Ultra, alerjik ve ultra hassas ciltlere uygun görülen bir yatıştırıcı bakım ürünü olduğu için tercih ettim.




  • Ürünün ambalajı pompalı, pompasında kilit sistemi var ve bence bunlar muhteşem.
  • Biraz koyu kıvamlı, bu nedenle dağıtmakta zorluk çekeceğimi düşünmüştüm ama cildime değer değmez yumuşacık olup, rahatça dağıldı.
  • Çok hafif ve rahatsız etmeyen (parfümlü gibi de olmayan, tipik dermokozmetik kokusu) bir kokusu var. 
  • Ayrıca ürün koruyucu madde, alkol ve paraben içermiyor.
  • Ürün vaad ettiği gibi cildimi rahatlatıp, yatıştırdı; güzelce nemlendirdi ve bir rahatsızlığa neden olmadı. 
  • Yüzüme sürdüğüm ilk anda epeyce parlak bir hal almasına ve beni korkutmasına rağmen, 5-10 dakika içinde emiliyor ve tamamen mat olmasa da, kabul edilebilir bir hal alıyor.

Özetle bu üründen memnun kaldım. Güneş koruma faktörü de olsa tadından yenmezdi. Ancak yine de hassasiyet sorunu yaşayanlara gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Ağır akne ilaçları kullandığım ve cildimin her türlü dış etkene açık olduğu şu günlerde bile benim için rahatlıkla yeterli geldi. Ürünü denemem için fırsat tanıyan Loreal firmasına teşekkür ederim. Umarım verdiğim bilgiler sizin için aydınlatıcı olmuştur.

* Ürün, Loreal firması tarafından denemem için gönderilmiştir. Yorumlarım, tamamen objektif görüşlerimi içermektedir.
** Kendi hazırladığım fotoğraflarda sonradan oluşan teknik bir sorundan dolayı, ürün fotoğrafı internetten alıntı yapılarak değiştirilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.