1 Haziran 2012 Cuma

Maybelline Affinitone 24 Hour Fondöten - 10 Ivory

Herkese merhaba,

Zidaya'dan satın aldığım Maybelline fondötenim nihayet bugün elime geçince, hemen sizlerle paylaşmak ve ürünü tanıtmak istedim. Her yazıda çenem düşüyor, bu sefer kısa tutmaya çalışacağım. Madde madde yazmak gevezelik yapmamı önler mi acaba? :)


  • Ürün pompalı, cam bir şişede geliyor ve 30 ml. 12 ay ömrü var. Ayrıca güneş koruma faktörü de içeriyor.

  • Fondötenin en açık rengi olan 10 Ivory'yi tercih ettim. Çok açık tenli olduğum için değil, okuduğum yorumlardan ötürü açık buğday olduğunu düşündüğüm tenime uygun olacağını düşündüğüm için... Ve ben renkten çok memnun kaldım. Sarı alt tonlu olan cildime birazcık pembemsi kaldı ama belirgin bir pembelik değil. Hatta dengeleyici olması bakımından memnun edici olduğunu bile söyleyebilirim.




  • Önce, oldukça yakın bir çekimle yüzümdeki çiller, diğer güneş lekeleri ve sivilce izleri ile dev gözeneklerim... :) {Akne tedavim tedam ediyor ve 50+ koruma faktörü kullanıyorum, panik yok. :) }
  • Sonra, fondöteni uyguladığım yanağım...
SONUÇ:

  • Ben kapatıcılığından çok memnun kaldım. Orta üzeri bir kapatıcılığı olduğunu söyleyebilirim.
  • Kuru ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum. Normal ciltliler altına iyi bir nemlendirici ile kullanabilir. Karma ve yağlı ciltliler çok sevecekler.
  • Benim gibi yüzünde terleme ve makyaj kusması sorunu yaşayanlar bayılacaklar çünkü ürün hemen kuruyup, yüzüme oturdu ve üstüne pudra kullanmamama rağmen, sıcak havada dahi akma, kusma, bulaşma ve parlama yapmadı.
  • Fotoğraf çok yakın çekim olduğu için gözeneklere dolmuş gibi görünüyor ancak, aynada böyle bir görüntü yoktu.
  • Ürün sürerken çabuk kuruduğu için hızlıca dağıtmak gerekiyor, bu sebeple fırçayla kullanıma olanak sağlayacağını sanmıyorum.
  • Yıkaması, çıkartması epey zor oldu, ürün yüzümden akmak bilmedi. Loreal Clean Pad ile ovalamama rağmen, tonikle silerken pamuk fondöten rengini aldı. Daha önce, Clean Pad ile temizleyemediğim hiç bir ten ürünüm olmamıştı, çok şaşırdım. Sanırım yüzü önce bir yağ veya losyonla silerek ürünü yumuşatmakta fayda var.
Ben bu fondöteni çok beğendim. 22 liralık fiyatı, pompalı şişesi, kapatıcılığı, kusma/parlama yapmaması gibi özellikleriyle, yaz aylarında bile fondöten kullanma ihtiyacı duyan beni mutlu etti. Temizlemesinin zor olması dışında hiç bir eksi yönü yok benim için...

Siz nasıl buldunuz, beğendiniz mi?

* Madde madde yazmak da işe yaramadı gördüğünüz gibi; yine upuzun bir yazı oldu. :)

Sevgiler,

8 yorum:

  1. bazen mac mualarının gözün tren mi gitti diyorum sen açık tenlisin 30 ne ya kesin 25sin elanorda 25 ama kıza gidip 37 vermişler öhh dedim yani :S kesinlikle tester alıp evde denemeden olmuyor tannesicim :) güle güle kullan fondötenini ;

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan şekerim bende denemek istiyorum bu ürünü ama kalıcı mı sence yani sabah 8 de makyaj yapıyorum akşam 8 e kadar işteyim kalıcı ve her gün kullanabilecegim bir fondötene ihtiyacım var:)))
    sevgiler...http://ozlemtuana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. tubisscim tesekkur ederim. O gun bana bu urunu oneren kiza da cok soyledim bu bana koyu diye ama Mac ten ilk kez urun sahibi oluyordum, ondan iyi mi bilicem deyip sustum. Keske biraz daha israr etseymisim...

    YanıtlaSil
  4. Özlem Tuana, kesinlikle cok kalici ve kapatici bir fondoten. Yuzumden resmen kaziyarak cikardim mihlanmisti yuzume. Kapaticilik ortanin ustunde kalicilik ise super. Ve ben yagli ciltli, makyaji kusturan bir tene sahibim. Su yaz gununde bende kaldiysa herkeste kalir diye dusunuyorum. Umarim sen de memnun kalirsin. Hem fiyati da cok uygun. :-)

    YanıtlaSil
  5. ürün ne kadar sürede geldi acaba?

    YanıtlaSil
  6. @Secil 10 gun gibi bir surede geldi urun.

    YanıtlaSil
  7. Bencede muhtesem görünüyor, cok güzel olmus! : )

    YanıtlaSil
  8. slmlar ben de bloguma ve çekilişime beklerim.
    http://myshimizu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.