20 Eylül 2012 Perşembe

Karşılaştırma: The Balm Shelter Renkli Nemlendirici ve Missha Perfect Cover BB Cream

Merhabalar,

Dün yayınladığım Missha Perfect Cover BB Cream yazıma yorum bırakan, The Balm Shelter renkli nemlendirici ile karşılaştırma yazısı yazmamı isteyen arkadaşım için yazıyorum. :) Vay anasını sayın seyirciler, Blogger oldum olalı bir istek yazısı yazmak nasip oldu bana da... :) Beni çılgınca maillere boğdunuz, sağ olun, var olun! Beni sizler var ettiniz! :)))))

Dün Missha ile ilgili fikirlerimi detaylı olarak burada paylaşmıştım zaten... Şimdi The Balm ile karşılaştırmalı görüşlerimi hızlıca yazıp, görsellere geçmek istiyorum...






  • Ürün, 64 ml, çok şeker ve kullanışlı bir ambalajı var. Missha'nın ambalajı bu kadar şık olmamakla birlikte, pompalı olması açısından daha kullanışlı.
  • Missha kesinlikle, The Balm'da daha kapatıcı. Bende The Balm'ın light rengi var.
  • The Balm Shelter, karmadan yağlıya dönük ve yağlı ciltler için çok uygun değil. Mutlaka pudra desteği gerekecektir. Yağlı ciltler pudralayarak kullansalar da, 3-4 saat sonra parlamaya başlayacaktır. Missha, kuru ve normal ciltler için daha ideal olmakla birlikte, karma ciltlerde pudrayla birlikte fazla sorun yaratmadan kullanılabilir. Yağlı ciltler mat olan çeşidini tercih ederlerse daha memnun kalırlar diye düşünüyorum. Yağlı cilde sahip olanlar, bir de şuradaki değerlendirme yazısını okuyabilirler.
  • Missha, ciltle kısa sürede bütünleşip, büyük oranda matlaşırken; The Balm parlaklığını ve saydamlığını korumaya devam ediyor. Bu parlaklık, benim için karma ciltlerin kabul edebilirliğinin biraz daha ötesinde bir parlama...
  • Missha, kesinlike sudan ve terden etkilenmiyor. benim yüzüm çok terler... Yine o anlardan birinde yüzüme peçete bastırarak sildiğimde, peçete sadece ıslandı anca zerre kadar rengi değişmedi. The Balm da öyle hemen ilk terlemede çıkan türde bir ürün değil. Ancak yazın sıcağında açık havada, saatlerce sabit kalmasını da beklemeyin. 
  • The Balm, 64 ml ve 40 TL lik fiyatı ile, 50 ml lik ve 60 TL olan Missha'dan daha ucuz. Ancak, The Balm'ın kıvamı daha sulu ve kapatıcılığı biraz daha az olduğundan daha fazla ürün kullanmanız gerekiyor. 
Şimdi sizi aşağıda, kapatıcılıkla ilgili karşılaştırma fotoları ile başbaşa bırakırken, cildi kuru/normal/aknesiz/nispeten az kusurlu olanların The Balm'ı tercih edebileceklerini ancak normal/karma ve hatta yağlı ciltli olanlarla akne ve leke sorunu yaşayanların ve kapatıcılık ararken, doğal görünümden uzaklaşmaktan korkanların Missha'yı tercih etmelerini önerebilirim.





*Sol: Makyajsız cilt
Sağ: The Balm Shelter uygulanmış cilt


*Sol: Missha Perfect Cover BB Cream
Sağ: The Balm Shelter uygulanmış cilt.

Sanırım kapatıcılık, parlaklık ve saydamlıkla ilgili her şey fotoğraflarda açıkça görülebiliyor. Şahsen, Missha'nın kapatıcılığının ve mat duran parlaklığını daha çok beğeniyorum. Ancak The Balm'ı da pudrayla birlikte rahatlıkla ve severek kullanabiliyorum.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.