19 Eylül 2012 Çarşamba

Missha Perfect Cover BB Cream İncelemesi

Merhabalar,

Bloguma her ne kadar düzenli yazacağımı söylesem de, sözümü tutamıyorum ve kendime fena halde kızıyorum. Sanırım bu konuda kendimi biraz daha disipline etsem harika olacak.

Geçtiğimiz günlerde Balköpüğü Tasarım'ın blogunda düzenlediği çekilişten Missha Perfect Cover BB Cream kazandım. Nasıl mutlu oldum anlatamam... Beni yakinen tanıyanlarınız, bu kremi çok istediğimi zaten biliyordu. Kafamda ürünü iyice büyütmüş ve idolleştirmiştim adeta... Balköpüğü Tasarım blogunun tatlı sahibesine ve Missha Türkiye'ye bu ürünü deneme fırsatı sundukları için teşekkür ederek fikirlerimi sizinle paylaşmaya başlıyorum.




Öncelikle belirtmeliyim ki cildim şu sıralar normalden karmaya dönük. Aslında yağlı bir cilde sahibim ancak akne tedavisi görmekte olduğum için, kullandığım ilaçlar cildimdeki yağ seviyesini bir parça düşürüyor.

  • Bendeki 21 no'lu rengi ve eğer çok esmer ya da çok beyaz tenli değilseniz size uygun olan renk bu olacaktır. Rengi ilk sürdüğümde açık renk dursa da  (spf li kremlerin ciltte bıraktığı beyazlığa benzer bir açıklık) 15-20 dakika sonra rengi cildimle bütünleşti ancak aydınlık diye tabir edebileceğim bir açıklık bırakarak... (Bu benim tercih ettiğim bir durumdur, herkes için memnun edici olmayabilir tabii...)
  • Kapatıcılığı bence ortadan biraz daha yüksek. Zaten kararı verebilmeniz için fotoğraflarımı da yayınlıyorum hemen aşağıda. Güneş lekelerimi sıfırlamadı ancak özellikle de bu kadar yakından bakılmadığında göze çarpmayacak hale getirdi. Ve bence bu çok tatmin ediciydi.


*Ürünü cildime sürdükten hemen sonra çektiğim yanak fotoğrafım
  • Ürün, hiç bir şekilde bende parlama yapmadı. Elime ulaştığı gün evde temizlik yapıyordum hemen yüzüme sürdüm ve işime devam ettim. Gece yarısından sonra yüzümü yıkarken, çok fazla terlemiş olmama rağmen zerre kadar akma, koyulaşma yapmadığını gördüm.
  • Glow etki yaratan ürünlerden benim gibi karma ve yağlı ciltli olanlar pek hoşlanmazlar. Çünkü bir çoğunuzda glowy etki bırakan ürünlerin bizde bıraktığı etki, bir haftadır yıkanmamış gibi yağdan parlayan bir cilt... Ancak bu ürün ciltte öyle güzel bir parlaklık bırakıyor ki, yağdan değil, sağlıklı bir ışıldamadan olduğu çok net seçilebiliyor.
  • Missha Perfect Cover BB Cream elime ulaşalı yarın bir hafta olacak ve ben 1 haftadır her gün 8-14 saat arasında yüzümde kullandım ürünü. Hiç bir sivilcelenme vs yaşamadım. Akne tedavisi görüyor olmama karşın, herhangi bir ürün bana dokunduğunda mutlaka minik sivilcelerle bilgilendiriliyorum cildim tarafımdan...
  • Ürünün iyileştirici özelliğine çok inanmıyordum açıkçası... Ancak ilk kullandığım günden beri (biraz da bunu anlayabilmek için uzun saatler yüzümde kalmasına izin verdim) bu etkiyi bizzat görüyorum. Kremi sürdüğüm günün ertesi sabah makyajsız şekilde evde gezerken, eşim bana "Kalkar kalkmaz, yine sürmüşsün kremi" dedi. :) Demek ki yüzüme sahiden kalıcı bir sağlık, ışıltı veriyor... 
  • Bu ürünü kullandığımda fondötenli gibi durmuyorum. Ancak yataktan yeni uyandım formunda da olmuyorum. Tam ikisinin arasında çok ideal bir görüntü.
Sözü çok uzattım biliyorum ama kısaca ekleyeceklerimi ekleyip toparlıyorum... Pompalı olması, 50 ml lik gramajı, 42 koruma faktörlü olması, eser miktardaki kokusu ve formülü ile beni hayal kırıklığına uğratmayan çok beğendiğim bir ürün oldu. Kafamda idolleştirdiğim kadar varmış gerçekten. Bittikçe alacağım bir ürün benim için...
Ürün bana çekilişle geldiği için değil, can-ı gönülden; cildi ve beklentisi benim gibi olan herkese tavsiye ediyorum.

Bu arada, The Balm Shelter renkli nemlendirici ile bu ürün çok kıyaslanıyor ve benzetiliyor. Bu iki ürün için karşılaştırma yazısı yazmamı ister misiniz? İsterseniz lütfen yorum veya mail yoluyla belirtin.

Herkese sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.