2 Ekim 2012 Salı

La Roche-Posay Hydreane BB Cream İncelemesi

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda Missha Perfect Cover BB Cream ürününü incelemiş ve The Balm Shelter renkli nemlendirici ile karşılaştırma yapmıştım. Şimdi sıra La Roche-Posay Hydreane BB Creme incelemesinde...



  • Ürün 40 ml, oldukça akışkan bir kıvama sahip. Fiyatı 36,90 TL.
  • İki tonu var, açık ve orta... Bendeki açık olan tonu. Beyaz tenliler ve açık buğdaylara uygun olacaktır. Buğday ve daha koyu tenliyseniz, orta tonun daha uygun olacağını düşünüyorum.


    • Kapatıcılığı çok sorunlu bir cildiniz yoksa, yeterli. Kesinlikle makyajlı bir görünüm vermiyor. Sabah uyandığımızda cildimizin aldığı, pürüzsüz hafif parlak havayı veriyor.
    • Güneş koruma faktörü 20. Kış ayları için fena değilse de, yaz ayları için keşke en az 30 faktörlü olsaydı...
    • Ürünün kendi kutusunda yazılan özelliklerini hemen solda paylaşıyorum... Bu etkilerini, biraz uzun süreli bir kullanım sonrasında görmek mümkün olacağından, şimdiden yorum yapmak istemiyorum. Ancak nemlendirmesini, kokusuz oluşunu (parfümlü değil, kokusu Hydrean Legere nemlendirici ile birebir aynı), parlama yapmamasını beğendim.
    • Kuru ve karma ciltlere oldukça uygun olmakla birlikte, yağlı ciltler için de sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum.
    • İçindeki termal su, minimum nikel içermesi gibi özelliklerinin önemli bir artı olduğuna inanıyorum. Nikel, benim cildime çok dokunan bir madde... Bu nedenle cildimi yatıştırmada etkili olacağını düşünüyorum.
    • Renk tonunu beğendim. Biraz pembe alt tonlu bir renk ancak sürdükten sonra 1-2 dakika içinde (diğer bb creamler gibi 15-20 dakikada değil) iyice oturuyor ve pembelikten eser kalmıyor.
    • Terleme esnasında akma yapmadı, kalıcılığı oldukça iyi sayılır ve yağlanmış izlenimi vermeyen doğal, parlak bir bitişi var.

    Karşılaştırma yapacak olursam:
    • Kalıcılığı ve kapatıcılığı, TheBalm'dan kesinlikle yüksek, Missha'dan daha az... Fakat, ürünü bir iki kat fazla uyguladığınızda, kapatıcılığı gözle görülür şekilde artıyor. Ben tek kat uygulama yaptım aşağıdaki fotolarda...
    • Gramajı hem The Balm'dan, hem de Missha'dan daha az. Fiyatı da, 50 ml. ve 59 TL olan Missha'ya göre daha uygun. Ancak kıvamı kesinlikle Missha'dan çok daha sıvı... Pompalı bir ambalajı da olmadığı için, tek seferde biraz fazla ürün geliyor. Dolayısıyla daha çabuk biteceğini düşünüyorum. Ancak tüm bunlara karşın, fiyatı yine de daha uygun...
    • Renkli nemlendiricilerin kapatıcılığı size yetersiz geliyorsa ancak Missha'nın kapatıcılığını gereksiz buluyorsanız ve gri renginden şikayetçiyseniz bu ürünü tercih edebilirsiniz. 
    Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum, kararı gözünüzle görerek verin.


    Makyajsız cilt, Missha uygulanmış cilt, The Balm Shelter uygulanmış cilt ve La Roche-Posay uygulanmış cilt ile karşılaştırmalı fotoğrafları bir arada paylaşıyorum.


    Fotoğrafları daha büyük görüntülemek için üstlerine tıklayabilirsiniz.

    Umarım aradığınız, merak ettiğiniz bilgilere ulaşabildiğiniz; faydalı bir yazı olmuştur...

    *Ürün, denemem için firma tarafından gönderilmiştir. Yazıda tamamen kişisel görüşlerim yer almaktadır. L'Oreal firmasına teşekkürler.

    Not: Garnier'in ilk çıkardığı BB Cream'i hiç beğenmemiş, kapatııığı, kıvamı ve karma/yağlı ciltlere uygun olmayışı nedeniyle şikayet etmiştim... Garnier yağlı ve karma ciltler için BB Cream çıkarmıştır, Türkiye'ye gelmiş, dün Watsons raflarında gördüm. Testerı olmadığı için deneyemedim. Fiyatı 19,90 TL idi. Çok merak ediyor ve en kısa zamanda denemek istiyorum. Ayrıca Flormar da BB Cream çıkarmış. Onun ürününü de merak ediyorum ancak testerı olmasına rağmen, vaktim dar olduğu için deneyemedim... Görselleri aşağıda paylaşıyorum.





    7 yorum:

    1. ürünleri cildinizde uygulamalı olarak göstermeniz çok güzel inşallah en kısa zamanda bu ürünü alacağım aynı markanın güneş koruyucu ürününüde kullanıyorum çok memnunum bunuda deneyeceğim inşallah sayfanızı takipteyim sevgilerimle..

      YanıtlaSil
    2. Esmanur, hosgeldiniz. Begenmenize sevindim. Kendim okurken neleri nasil gormeyi arzu ediyorsam, o sekilde sunmaya calisiyorum. Vaktim musaitse cildimde uygulamaya calisiyorum.
      Her zaman beklerim.
      Sevgiler,

      YanıtlaSil
    3. Karşılaştırma kısmı süper olmuş! Çok iyi fikir verdi...

      LRP'nin kremi gün içinde parlama yaptı mı? Benim BB kremlerle ilgili en büyük sıkıntım bu da...

      YanıtlaSil
    4. Başakçım hiç bir parlama sorunu yaşamadım ben, umarım sende de olmaz.
      Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim.

      YanıtlaSil
    5. Parlama olmaması çok iyi... BB krem arayışım sürüyor da :) Garnier ve Pure Beuaty gibi kötü deneyimlerden sonra korkuyorum.

      Aslında Skin79 VIP Gold BB kremi denedim Luna sayesinde, fevkaladenin fevkinde; fakat TR'de satışı yok. Uygun bir zamanda LRP'den alayım o vakit :) Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    6. Çok güzel, ayrıntılı bir yazı olmuş canım. İyi ki bu bb kremi almışım o zaman:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Beğenmene sevindim Yelda. :)
        İnşallah sen de memnun kalırsın üründen... Bir çok üründe beğenimiz ortak gibi, sen de seveceksin bence. :)

        Sil

    Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.