31 Ekim 2012 Çarşamba

Studio Basics Karıştırma ve Smudge Fırçası


Bu fırça, Studio Basics'ten sahip olduğum ikinci ve son fırça. Bugün de onu incelemek ve sizinle paylaşmak istedim. Aşağıda fotoğrafları ve değerlendirme notlarımı bulabilirsiniz.



+ özellikleri:
  • Fiyatı! :) 12-13 Tl gibi uygun bir fiyata satılıyor.
  • Çift taraflı olması taşımada kolaylık sağlıyor.
  • Kolay temizleniyor, hiç kıl dökmüyor ve boya vermiyor.
  • Oldukça yumuşak ancak Ecotools fırçalar gibi değil. Ben Ecotools fırçaları fazla yumuşak buluyorum. Uygulamada kontrol edebilmek ve fırçanın farı dağıtırken savrulmaması için yeterli yumuşaklıktaki fırçaları seviyorum. Fırçanın blending tarafının yumuşaklığı pek çok kişi için + özellik olduğu için buraya yazdım. Benim için biraz eksi özellik...
  • Smudge tarafını blend etmek için de kullanıyorum ve memnunum. Ama daha ziyade kalemi dağıtmak,dar alanlara far uygulamak ve iç ve dış v bölgesinde far dağıtmak için uygun. Crese bölgesi için smudge tarafı yeterli değil tabii ki...
  • Biraz büyük bulduğum blending tarafını, kaş altını, elmacık kemiğini ve dudak üstünü aydınlatmak ve hatta burnuma kontur yapmak için kullanıyorum. Bu haliyle daha fazla verim alabiliyorum. Göz için büyük ama yüzdeki dar alanlar için ideal bir fırça oluyor böylelikle.
- özellikleri:
  • Blending tarafı (büyük olan taraf) benim için fazla büyük. Crease bölgem olmadığından, monolids diye tabir edilen göz kapaklarına sahip olduğum için benim için ideal ebatlarda değil. 
  • Blending tarafının yumuşaklığı benim göz yapım için biraz sorun teşkil ediyor. Biraz daha sert olmasını tercih ederdim.
  • Kolay bulunur bir ürün değil.
  • Kılları sanırım sentetik. Ben doğal kıldan yapılan fırçalarla daha rahat ve başarılı göz makyajı yapabiliyorum.
Studio Basics'ten dahip olduğum diğer fırça olan mineral ve bronzer fırçam kadar memnun olmasam da beğendiğim bir ürün. Makyaj çantanızda taşımak için tercih edebilirsiniz. 

Blending fırçası olarak kullandığım esas fırçam olan Trucco ile bir kıyaslama fotosu da eklemek istedim. Trucco fırçamın ebatları, yumuşaklığı ve kalitesi, benim için ideale oldukça yakın. Keşke Studio Basics fırça da bu fırçam kadar verimli olabilseydi... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.