30 Ekim 2012 Salı

Studio Basics Mineral ve Bronzer Fırçası

Bir süredir kullandığım bu fırçaları yazmam için istek alıyordum, nihayet yazabiliyorum. Bende çift taraflı olmak üzere iki adet fırçası var Studio Basics'in. İkisinden de genel olarak memnunum. Yüz için kullandığım fırça açık ara önde olsa da, göz fırçası hakkında da genel görüşlerim olumlu yönde. Şimdi fotoğraflar eşliğinde mineral ve bronzer fırçası olarak anılan fırçayla ilgili görüşlerimi paylaşayım.

Studio Basics Mineral ve Bronzer Fırçası

Fırçanın ikili görünümü:


Duo fibre tarafı:


Allık - kontur - bronzer ve aydınlatıcı tarafı:


Allık - kontur - bronzer ve aydınlatıcı tarafının ince olduğu açıdan görünümü:



+ özellikleri:
  • Fiyatı! :) 26 TL gibi bir fiyatla satılıyor. İki tarafının da işe yaradığını düşünürsek, gayet uygun bir fiyat bence.
  • Duo fibre tarafı yeterince yumuşak. Yüze değdiğinde yayılmayacak kadar derli toplu.
  • Büyüklüğü benim için ideal. Çünkü GOSH'un ve MAC'in 187 no'lu fırçaları benim yüzüme büyük geliyor. Alnımdaki ve şakaklarımdaki saç diplerim hep fondötene bulanıyor. Bu fırçada böyle bir sorun yaşamıyorum. Pıt pıtlayarak kullanımda, fondötenin kapatıcılığını arttırıyor. Allık kullanımında ise çok ama çok başarılı.
  • Diğer tarafı hem kontur yapmak, hem allık hem de aydınlatıcı uygulaması yapmak için ideal. Fotoğraflarda gördüğünüz üzere bu koyu renkli taraf çok boyutlu. Bir tarafı yassı ve geniş iken, diğer tarafı daha ince ve ucu sivrilen yapıda. Yassı tarafı ile allık, ince tarafıyla kontur/bronzer (elmacık kemiği çukuruna çok iyi oturuyor), uç kısmı ile de aydınlatıcı sürmek için çok uygun.
  • Kokmuyor, kesinlikle kıl dökmüyor, boyası akmıyor.
- özellikleri:
  • Duo fibre tarafı yıkandığında (ki sık yıkıyorum) ilk günkü gibi bembeyaz olmuyor.
  • Çift taraflı olduğu için mutlaka yatay pozisyonda saklamak gerekiyor. 
  • Ne yazık ki kolay bulunmuyor.
  • Duo fibre tarafında, en dış hatta bulunan doğal kıllar biraz sertçe. Ama neyse ki yüzümüze değmiyorlar. İç taraftaki beyaz sentetik kılların ise birazcık daha yoğun olması uygulamayı daha başarılı kılabilirdi. 
*İsmi mineral ve bronzer fırçası olmakla birlikte, mineral ürünler kullanmadığım için; mineral ürün kullanımındaki performansı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. 
**Mükemmel fırçalar değiller. Ancak oldukça iyi iş görüyorlar. Çift taraflı ve çok işlevli olmaları bence makyaj çantasında taşımak için büyük kolaylık. Daha pahalı ve daha kaliteli fırçalara çeşitli sebeplerden erişemiyorsanız, kesinlikle tavsiye ediyorum.

4 yorum:

  1. yıkadığınızı söylemişsiniz ya, ben de kendi allık fırçam için ara ara "acaba yıkasam mı" diye düşünüyor ama cesaret edemiyorum bozulur diye. kısa bi süre sonra, gerçekten de yıkama ihtiyacı doğuyor; ama bozulur diye yenisini alıyorum ben hep. denesem mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yikamalisin. Kremsiz bir sampuanla ve bolca durulayarak yika. Avucunda firca fazla bastirma ve seklini bozmamaya dikkat et. Denemekten zarar gelmez. :)

      Sil
  2. yıkadım, tertemiz oldu... ilk aldığım gibi...çok teşekkür:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.