30 Kasım 2012 Cuma

Bordo Ruj: Catherine Arley 539

Herkese merhaba,

Bugün gün içerisinde yeni yazı yayınlayamayınca içim rahat etmedi ve akşam da olsa bir merhaba diyeyim istedim. Malumunuz bu sene bordo rujlar çok moda. Ben de hemen koşup tüm rujlarımı karıştırdım. Güya bordo rujlarımdan oluşan bir yazı hazırlayacağım. Ama bir de ne göreyim, benim sadece bir tane bordo rujum varmış. O da ton olarak tam istediğim gibi değil... Ama istediğim ruju yazının sonunda paylaşacağım sizinle...

Catherine Arley rujları, Eminönü'nde bulunan Filiz Kozmetik'te görmüştüm. Catherine Arley'in pudraları bile karaborsa iken, kocaman bir stand görünce gözüm döndü. Zaten çok uygun fiyatlı oldukları için birkaç rujunu ve bir allığını almıştım. Bu rujların ambalajları dışında, (biraz inceler çünkü)

  • Renk vermelerini, 
  • Kalıcılıklarını, 
  • Dudağı nemlendirmelerini, 
  • Tatsız ve kokusuz olmalarını çok sevdim. 
  • En çok da fiyatlarını sevdim. (Tam olarak hatırlamıyorum ama 4- 5 TL gibiydi.) 15-20 TL ik rujlarını çoğunu cebinden çıkartacak kadar iyiler. 
Gelelim rengimize...

Catherine Arley 539






*Fotoğraflar yapay gün ışığı efektiyle çekilmiştir. 

Catherine Arley rujların renklerine buradan göz atabilirsiniz.

Ancak ben bu sezon aşağıda gördüğünüz Lancome'un Midnight Roses koleksiyoundan, mor alt tonlu bordo rujuna sahip olmak istiyorum. Hatta deliriyorum! :) Bakalım siz beğenecek misiniz?


10 yorum:

  1. ruj tek basına ıken bordo gibi duruyo da dudakta pembe gibi çıkmış :)

    c. arley pudrasından sonra rujları da favorım olabılır ama pudrasını bıle zor bulurken rujunu nasıl bulcam bılemıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujun ambalajındaki rengi ve kol swatch rengini baz al lütfen, onlar birebir çıktı... Dudakta rengi ufak bir parça açılıyor fakat yine de koldaki duruşuna yakın...
      Keşke daha çok yerde hatta Watsons'larda falan standları olsa... :)

      Sil
  2. Aaa kabında durduğu gibi değil rengi ama.. Ben bi tane Golden Rose'dan aldım, tam istediğim gibi ^^
    Lancome'un rengi de çok hoşmuş amaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak kabındaki gibi değil ama fotoğraftaki kadar açık da değil. Kırmızıları ve morları fotoğrafa yansıtmak çok zor biliyorsun... :/
      Golden Rose ruju yazmış mıydın? Ben de bakayım...
      Lancome, tam kafamda hayal ettiğim renk. 77 TL satış fiyatı var. Ahh bir benim olsa... :)

      Sil
  3. Rengi çok hhoşmuş. Nerde satılıyor hiç bilmiyorum ama komşum kullanıyor benmde bu markayı. Bu markayla ilgili merak ettiğim şey içeriğinde kkurşun falan olup olmadığı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melishhe teşekkür ederim.
      Ben de aldığım yerden başka bir yerde standını görmedim ne yazık ki... Catherine Arley ürünleri ile ilgili daha fazla bilgiye ulaşabilsek ne güzel olurdu... :/

      Sil
  4. Kabındaki, bilekteki ve dudaktaki renkleri gerçekten farklı; ama dudağında da ciddi güzel durmkuş. Ben bordo rujlarda böyle mat bitişleri daha çok seviyorum.

    Lancome'un ruju cesaret ister! Swatch görmek lazım :D Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabındaki ve bilekteki duruşu hemen hemen aynıydı (kol swatchunun sağ tarafı özellikle...) ama dudakta rengi açıldı. Gerçi o haliyle de güzel oldu bence ama sen anladın benim ne istediğimi... :)
      Lancome'un swatchuna bakayım, bulursam paylaşırım. Ama inan o cesareti gösterecek kadar istiyorum onu. :) Belki gelip geçip bir sevdadır benimkisi... Böyle geçici heveslerdense, bir Chanel fondötenle uzun vadeli, ciddi bir şeyler düşünebilirim. :D
      Ben de öpüyorum.

      Sil
    2. Ecet evet anladim ben seni :)))

      Bu arada, cok sekersin :))) Chanel fondotenle ciddi bir seylere gulmekten oldum :)))

      Sil
    3. O senin kendi şekerliğin bence. ;) Teşekkür ederim. :)
      xxx

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.