24 Kasım 2012 Cumartesi

Bronzerlarım: The Balm Mahama Mama, Avon, Flormar

Merhabalar,

Ben yaptığım makyajların, hiç değilse %70'inde bronzer ile kontur yaparım. Bronzerlar benim için önemli öğelerdir. Çok fazla ürün çeşidine sahip değilim ancak elimdekileri sizinle paylaşmak istedim.

Benim elimdeki bronzerlar The Balm'ın Bahama Mama'sı, Avon'un Roasted Nugget'ı ve Flormar'ın P114 kodlu Pretty Compact allığı...


Avon'un Roasted Nugget'ı ve The Balm Bahama Mama birbirine oldukça benzer tonlardalar. Fakat ne yazık ki yapıları oldukça farklı. Avon bronzerımda sık sık taşlaşma sorunu yaşıyor ve bıçakla üzerini kazıyarak kullanıyorum. Üstelik ambalajından ötürü, ürünü almak epey zor. Renk vermesi çok kuvvetli değil. Ancak kırmızı ruj makyajlarımda, az renk vermesi nedeniyle, severek onu tercih ediyorum. Avon bronzerım, Dilekciğimin hediyesiydi, tekrar teşekkürler.


Bu iki ürünün tonu da, boz kahve, gri alt tonlu kahve tanımına uygun. Yüzümde turunculaşmaya sebep olmadan, gölge efektini vermemi sağlıyorlar. 




Ve işte swatchlar:


Görüldüğü gibi kontur yapmak için en uygun bronzer Bahama Mama. Avon da yine oldukça uygun bir ton. Ancak Flormar P114, oldukça turuncu alt tonlu bir bronzer. Bu nedenle kontur yapmakta kullanmıyorum. Daha çok bronz tenliyken, allık olarak kullanıyorum ve oldukça hoş durduğunu söylemeliyim.

Siz makyajlarınızda sıklıkla kontur yapıyor musunuz? Hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

* Tüm öğretmenlerin, Öğretmenler Günü'nü kutlarım.


3 yorum:

  1. aşırı beyazlığım nedeniyle şöyle gönlümce bronzer kullanamıyorum..az miktarda kontur için ancak gece makyajlarımda uyguluyorum..yıllardır clinique bronzerımla idare ediyorum..BahamaMama güzel bir ton ..Flormar hiç olmaz turuncu tonlar çok tehlikeli benim için..

    YanıtlaSil
  2. Evet evet Bahama Mama cok basarili bir ton! :) clinique'i de merak ettim simdi.

    YanıtlaSil
  3. çok başarılı kontur yapamasam da, deniyorum hala :)

    Ama, geçen gece bizim kızlara güzel kontur yaptım bence :)) Hmm, bir ara sana o makyajları göndereyim; bakalım beğenecek misin? Ya da, kızlardan izin alırsam blogda yazayım :)

    Bu arada, ben de Bahama Mama'yı sevdim... bendeki Inglot da birazcıcık turuncu sanki...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.