17 Kasım 2012 Cumartesi

China Glaze Marry a Millionaire

Herkese merhaba!

Cumartesi gününün neşesine uygun bir oje yazısı ile size merhaba demek istedim. China Glaze'in muhteşem renklerinden biri olan Marry a Millionaire'i hem tek başına, hem de Essence Stuck on You üzerinde kullandım. Ben sonucu göz alıcı buldum, bakalım siz beğenecek misiniz?










Siz de eski ve yeni koleksiyon China Glaze ojeleri incelemek ve satın almak isterseniz Tanaçan Kozmetik'in online satış sitesine uğrayabilirsiniz.

10 yorum:

  1. çok güzelmiş...zaten içinde pırıltı olsun yeter bana!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilguncum ben de cok sevdim. Ama cikartmasi hayatimda gordugum en zor ojeydi! :(

      Sil
  2. Çok tarzım değil ama çok açıklayıcı bir yazı olmuş emeğine sağlık canım, bu arada China Glaze istiyorum ben de ama çok rengi ve çeşidi hangisinden başlamalı bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basakcim tesekkur ederim. Ufak bir calisma yapip, must have renkleri sana mail atacagim. :)

      Sil
  3. bu şekilde bar simli ojelere aşığım <3

    YanıtlaSil
  4. benim de çok sevdiğim bir ojedir :) şurada kombin şeklinde kullanmıştım ;

    http://www.kontesce.blogspot.com/2012/07/china-glaze-gothic-lolita-ve-china.html

    YanıtlaSil
  5. Baktim, seninki de cok hos durmus. Izlemeye aldim. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.