2 Kasım 2012 Cuma

EOTD: Loreal Infallible 006 All Night Blue ile Dramatik Makyaj

Loreal'in çıkardığı infallible farları çok seviyorum. Bende bulunan lacivert rengi ile kendimce dramatik bir göz makyajı yaptım. Bu makyajımda kullandığım ürünleri ve adımları sizinle paylaşmak istedim.




Önce Maybelline Color Tatoo Permanent Taupe rengi, göz kapağına baz olarak uygulandı.



Rossmann lacivert kalem far ile göz kapağı kaplandı ve fırça ile dağıtıldı.


Loreal infallible lacivert far fırça ile kaş altına kadar uygulandı. Kaş altına Stila farın şampanya rengi sürülerek blend edildi.





Pastel Matte Black göz kalemi, alt ve üst kirpik diplerine ve göz altına sürülerek dağıtıldı.


 Alt kirpik dibine lacivert far, kalem fırça ile uygulanarak, dağıtıldı.


Max Factor 2000 Calorie maskara alt ve üst kirpiklere bolca uygulandı.


Ve işte sonuç:





Beğendiniz mi?

8 yorum:

  1. çok güzel cnm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, lacivert makyajı çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  3. Beğenmen beni çok mutlu etti. :)
    Lacivert makyaja ben de hastayım. Çiğ maviye çalmayan bir lacivert far bulabildiğim için çok mutluyum. Bunun biraz daha koyu ve mora çalan tonuyla da harika olurdu bu makyaj...

    YanıtlaSil
  4. Cooook hoş olmuşşşş tannesi brawoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trallallaaa! Cok mutlu oldum, cok! :) tesekkur ederim.

      Sil
  5. çok beğendim, koyu lacivert makyaj en sevdiklerimden. bu farı hemen alınacaklar listeme ekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayiliyorum, ben de! :)
      Fari tavsiye ediyorum. Baska guzel lacivert farlar bulursam da mutlaka paylasacagim.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.