3 Kasım 2012 Cumartesi

EOTD: Mürdüm Göz Makyajı

Bugün, mürdüm ve füme rengi göz farları kullanarak yaptığım göz makyajımı, makyajda kullandığım ürünleri ve takip ettiğim adımları sizinle paylaşmak istedim. Günlük olarak kullanılabilecek, abartılı olmayan bir görünüm elde etmeye çalıştım. Çok kusursuz bir makyaj olmadı ancak yine de paylaşmak istedim...



Kaşlarımı belirginleştirip, kapatıcı sürdüm.



Crease bölgesine, Cover Girl paletimdeki mürdüm rengi farı uyguladım. Üst kirpik dibime, iç hattan kahverengi göz kalemi sürdüm.



Emily marka mürdüm rengi göz kalemini, alt kirpik altına ve üst kirpiklerimin üstüne sürerek, fırçayla dağıttım.



Emily siyah göz kalemini, alt kirpik hattıma, göz bebeğime kadar sürdüm. Kaş altımı, Flormar ikili farın, açık tarafı ile hafifçe aydınlattım.


Füme rengi Dr.Hauschka farı, gözün dış v kısmına uygulayarak dağıttım.


Kajal marka, ince fırçalı siyah eyelinerı üst kirpik dibime hafif kuyruklu olacak şekilde uyguladım.


Benefit BAD gal maskarayı alt ve üst kirpiklere 2 kat sürdüm. Flormar simli göz farı ile, göz pınarımı aydınlattım. 
Ve sonuç aşağıdaki gibi, mürdüm tonlarında, günlük kullanılabilecek bir göz makyajı oldu.







Olumlu veya olumsuz eleştirilerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Makyajı yapmak kolay ama fotolamak çok zor geliyo bana o yüzden bayadır makyaj fotosu koymuyorum.. Hatta artık resim çekmeye bile çalışmıyorum. Linerıda süper çekmişsin elin alışmış baya =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine cok sevindim, tesekkur ederim. Linera alistim sayilir ama hala kusursuz degil... Foto cekme isi, bu tur koyu goz makyajlarinda sorun olmuyor ama az evvel nude bir ruj icin dudagimda cekim yapmaya calisirken fenalik gecirecektim. Profesyonel ekipman sart! :(

      Sil
  2. ben çok beğendim ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Cok iyi olmus, renk secimini cok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Makyajlı Anne, çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.