8 Kasım 2012 Perşembe

EOTD/Günün Göz Makyajı: The Balm Nude Tude Palet ile Göz Makyajı

Bugün, The Balm'ın Nude Tude far paletini kullanarak kahverengi tonlarında koyu bir göz makyajı yaptım. Makyajın adımları her zamanki gibi aşağıda...




 Kaşlarımı şurada gösterdiğim gibi doldurarak başladım. 

Makyaja başlamadan önce, göz kenarımdan, kaş bitimime uzanacak şekilde bant yapıştırdım. İlk fotoğrafta 1 ve 2 ile gösterdiğim farları göz kapağıma, fotoğraftaki gibi gelişigüzel uyguladım. Açık renkli farı, göz pınarıma kadar indirdim.


Karıştırıcı fırça ile renk geçişlerini iyice yumuşattım. Cecille marka siyah göz kalemini, alt ve üst kirpiklerimin iç kısmına uyguladım.



Far paletinde 3 numara ile gösterilen rengi, açık ve koyu renk farın arasında kalan geçiş bölgesine uyguladım. Aynı rengi, alt kirpik diplerime de uyguladım ve fırça ile karıştırdım.  
Ardından palette 5 numara ile işaretlediğim farı, ev yapımı fix plus spreyim ile ıslattığım fırça yardımıyla gözümün üstüne eyeliner gibi uyguladım.



Renkleri yeniden, fırça yardımıyla birbirine karıştırdım.


Max Factor 2000 Calorie maskaramı uyguladıktan ve bantı çıkardıktan sonraki görünüm:


Bant çıkarıldıktan sonraki keskin hatlı görünümü ben çok sevmediğim için, fırça kullanarak keskin çizgiyi bir miktar yumuşattım.

Ve işte sonuç:





Bu renkleri ilk kez bir arada kullandım ve çok beğendim. Koyu kısmı, kaşıma fazla yaklaştırmadan uygularsam, günlük de kullanabileceğim bir makyaj çıkacaktır ortaya. Tabii benim monolids göz kapaklarım, koyu makyajı rahatlıkla kaldırıyor. Crease bölgesi belirgin birinde bu makyaj çok abartılı ve koyu durabilir günlük kullanım için.

Nasıl buldunuz, siz de bu tonlarda makyaj uyguluyor musunuz?



8 yorum:

  1. aaa çok beğendim :) Ev yapımı fix plus nasıl post istiyoruummm :))

    kucukperinindukkani.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Gunluk Makyaj,cok tesekkur ederim. Fix plus'in yazisi zaten var. Postun icinde kelimeye tiklarsan ilgili yaziya yonlenirsin. :) umarim hosuna gider...

      Sil
  2. ben bu makyaja bayıldım.. çok güzel olmuş :)
    ben sadece eyeliner sürüyorum.. ama bu tür makyajları beğeniyorum.. sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekbuncum cok tesekkur ederim, mutlu ettin beni. :)
      Ben far surmeyi seviyorum. Her zaman ugrasiyor muyum; hayir! Ama is gorusmelerine veya arkadas toplantilarina farsiz gitmedigimi soyleyebilirim. Just-makeup cok yapardi bu tur makyajlari... Bakip ic cekerdim, simdi yapabildigime seviniyorum. :)

      Sil
  3. crease'e kahve lid bölgesine siyaha yakın renkler uygulayıp evde takılıyorum :)
    koyu renkleri evde deniyorum insan içine çıkmaya korkuyorum henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptikca gozun alisir, disari cikma cesareti de gelir. :) yapmaya devam! :))

      Sil
  4. Süper süper süper, çok güzel ve profesyonel bir makyaj gibi olmuş canım, bu arada fix+ ın orjinalin aldım bir kaç hafta önce,bence hiç sabitleme özelliği yok, sanırım içindeki gliserini çok az,eminim ev yapımı olanı daha etkilidir, bir daha almayacağım bir ürün oldu nerdeyse,böyle canım,görüşürüz,Başak

    YanıtlaSil
  5. Başakçım, teşekkür ederim. Fix plus zaten tam olarak bir makyaj sabitleyici değil. Makyaj öncesi nemlendirme, makyaj bitiminde fazla pudralı görünümü sonlandırma ve fırça ıslatma işleri için başarılı bir ekipman kendisi. Bu amaçlar için kullanırsan memnun kalacağını düşünüyorum. Gerçi benimki, senin de dediğin gibi daha bol gliserinli olduğundan; makyaj sabitlemede de oldukça başarılı. Gülegüle kullan.
    Öpüyorum canım ben de.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.