15 Kasım 2012 Perşembe

Essence 122 Chic Reloaded ve Where is The Party?

Merhaba,

Bugün hazır ojelerle başlamışken, böyle devam edelim istedim. Essence'in bu iki ojesi şişede çok benzer görünse de oldukça farklılar. Fakat her ikisi de çok güzeller bence. Güzel renk veren, tek katta bile opak olabilen, çabuk kuruyan ojeler.

Ojeler, farklı açılarda farklı renklere büründükleri için çok sayıda fotoğraf çektim. Bolca fotoğraf göreceğiniz konusunda uyarayım sizi... :)

Bol fotoğraflı yazılardan hoşlanıyor musunuz, yoksa sıkılıyor musunuz? Ben genelde çok fotoğraflı yazılar yazıyorum sanırım. Bundan hoşnut olup olmadığınızı bilmeyi çok isterim. Yorum kısmında paylaşırsanız çok sevinirim.

*Fotoğraflar gün ışığında çekildi.
Chic Reloaded - 122




Essence Where is The Party?





Aşağıdaki fotoğraflarda, her karede daha açık olan renk Where is The Party'dir.


*Son fotoğrafta (kolajda), son üç resim gün ışığında ev içinde, diğer kareler gün ışığında balkonda çekildikleri için, tonlarda farklılık görüyorsunuz.

Siz de beğendiniz mi?


4 yorum:

  1. Where is The Party'i çok aradım ama Eskişehir'deki Gratis'lerde bulamadım. Çok güzel ikisi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Umarim sen de kisa surede edinirsin. Hangi sehirdesin?

      Sil
  2. Essence Where's the Party'e hastayım; ama hamile bir arkadaşıma arayıp bulamayıp hediye etmiştim! Ve yeni seride bu renk yok :( Bu Chic Reloaded benzer sanmıştım, ama koyusuymuş.. o da güzel de, where's tha party2nin yeri başka...

    NOT: Ben fotoğraflı post seviyorum, ama ard arda 10 foto olunca bayıyor beni (seninkiler kararında, belirteyim) :)

    YanıtlaSil
  3. Where is the party'nin kaldırılmış olması ne fenaaa Keşke kalkarken uyarsalardı stok yapsaydık. Olsun ama hamile bir arkadaşını sevindirmişsin. :)
    Fikrini paylaştığın için çok teşekkür ederim. Bazen yanar dönerli renkleri göstermek için çok fotoğraf çekmek zorunda kalıyorum. Kolaj yaparak, işi çözerim gibi son günlerde... :)
    Artık biraz daha kolajlı fotolar göreceksiniz sanırım. Hem daha çok foto, hem de daha az yer kaplayacak. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.