16 Kasım 2012 Cuma

Essence Glistened Up ve Essence Stuck on You 134


Merhaba,

Bu aralar ojelere biraz taktım sanırım. Bugün yine Essence'in iki ojesini birlikte kullanarak tanıtmak istedim. Ben bu ikiliye bayıldım. Koyu renk, şişede daha açık bir gri-lila iken, sürdüğümde tek katta lacivert-gri bir renk oldu. Bu haliyle de çok hoşuma gitti. Açık renk ojenin (Glistened up) tek başına daha fazla renk vereceğini düşünmüştüm fakat, neredeyse görünmez bir oje olduğunu gördüm. Tüm bunlara karşın, koyu renk üzerinde muhteşem bir efekt verdi. Şimdi fotoğraflara bakalım.

*Fotoğraflar güneşli olmayan bir günde, gün ışığında çekildi.


Essence Stuck on You 134





Essence Glistened Up








Sol: Essence Stuck on You / Orta: Stuck on You + Glistened Up / Sağ: Essence Glistened Up

Ojeler tek kat olarak uygulanmıştır.
Ben bu ikiliye bittim. Siz de beğendiniz mi?

2 yorum:

  1. bende bugün essencen´in suan nosunu bilmedigim bir oje aldim :)bakalim buda bir sürmede rengi iyi olacakmi

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.