15 Kasım 2012 Perşembe

Essence Hediyelerim Geldi


Yehhuu diyerek başlamak istiyorum bugünkü yazıma! :)
Bir süredir istediğim ama baktığım Gratis mağazalarında kalmadığı için bulamadığım, Essence'in Miami Roller Girl koleksiyonuna ait allığı dün benim oldu. Bu allığı ve yanında aynı koleksiyona ait pembe bir ojeyle birlikte, kalıcı seriden bir başka harika ojeyi de yanına ekleyerek taa Adana'lardan hediye gönderen izleyicime, bu güzel hediyelerinden dolayı gönülden teşekkür ediyorum. Gerçekten çok mutlu oldum.

Allığın swatchlarını bir çok yerde gördünüz zaten. Ancak rengi ve kalıcılığı bende hayranlık uyandırdı. Yüzümde 12 saatten fazla dayanan nadir allıklardan... Dün swatch yapmak için gecikince, çok başarılı sonuçlar elde edemedim. Ama ojeler için daha erken davrandığım için gayet güzel kareler yakalım sizin için. 

Fotoğraflar gün ışığında çekildi.




Bu oje, benim en sevdiğim tonlarda... Aşağıda, buna çok yakın renkte bir başka Essence ojem olan 107 Naughty and Pink! rengi ile karşılaştırma da yaptım. 
İkisi de mercan tonlarında tatlı pembe renkteler. Fakat Miami Roller Girl daha turuncu alt tonlu bir pembe, 107 Naughty and Pink! ise mercan-pembe tonu daha ağır basan bir pembe. İkisine de bayılıyorum!




Essence 107 Naughty and Pink!






Sol: Miami Roller Girl / Sağ: 107 Naughty and Pink!



Sol: Miami Roller Girl / Sağ: 107 Naughty and Pink!

Hediye gelen bir diğer ojem ise, eski seriden 50 Irreplaceable. Bu renge ve içindeki kibar ışıltılarına bayıldım.






Beğendiniz mi renkleri?


5 yorum:

  1. Ben de geçen Gratis'te bu allığa baktım, kalmamıştı :) Testerının rengne bayılmıştım ama, güle güle kullan :)

    Ojeler çok güzel, ama irreplacable'ın rengine deli oldum!!! Eski seri ama, bulabilir miyim ki?

    YanıtlaSil
  2. Hay Allah, cok cabuk tukendi... :(
    Tesekkur ederim.
    Evet irreplaceable in rengi muthis. Ankara'da kalmistir belki... Bence bakar ol, denk gelebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Bakayım bir... eşimin çalıştığı yerin altında Gratis var, sapa bir yerde olduğundan, belki orada kalmış olabilir :) Hemen mesaj atayım :D

    YanıtlaSil
  4. İnşallah bulursun canım. Ben de denk gelirsem alırım sana.

    YanıtlaSil
  5. Bugün bakacak eşim, umarım bulur... bulamazsa haberdar ederim ama seni ;) Muck!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.