26 Kasım 2012 Pazartesi

Favori Rossmann/Rival de Loop Ürünlerim

Yeni bir haftaya, favori ürünler yazısı ile merhaba demek istiyorum. :)
Bu yazı, AslıHan'ın isteğiydi... Rossmann ürünlerine giriş yapmak için, beş favori ürünümü yazmamı istemişti. Ben de elimdeki tüm Rossmann/Rival de Loop ürünlerimi görüntüleyip, sonra da kısa kısa favori beş ürünümü anlatmaya çalışacağım.

Sahip olduğum tüm Rossmann ürünleri:


Bunlar da favori ürünlerim:


Soldan sağa: Synergen renkli nemlendirici, Rival de Loop Young rujlarım (30 ve 25), Rival de Loop ruj (25), Kalem farlar ve füme rengi eyeliner.

Synergen Renkli Nemlendirici:



Synergen renkli nemlendirici: Çok kapatıcı bir ürün değil. Bndeki en açık rengi olmasına rağmen, NC25 olan tenime koyu oluyor. Ancak yoğun kıvamlı fondötenleri seyreltmek için, açık renkli fondötenlerimin tonunu ayarlamak için ve sadece pudranın altına kullanmak için oldukça uygun. 5-6 TL'lik fiyatı ile iş görüyor diyebilirim. Hafif bir ışıltı bırakıyor ciltte; bunu seviyorum.

Rujlarım:


Soldan sağa: Rival de Loop Young 30 tres chic, Rival de Loop 51, Rival de Loop Young 25 choc mousse


*Edit: Ortadaki kırmızı rujun numarasını 25 değil, 51 olarak düzeltiyorum.

Tres chic 30, çok talı bir dudak rengi, hafif şeftalimsi. Yarı şeffaf bir duruşu var, dudağı güzel nemlendiriyor. Kalıcılığı iyi sayılır.
Rival de Loop 25 51, soğuk pembe alt tonlu bir kırmızı. Yarı mat bir duruşu var. Verdiği buzlu efekte bayılıyorum. Kalıcılığı orta, dudağı mat rujlara kıyasla pek kurutmadığını söyleyebilirim.
Choc mousse 25, kremsi, nude bir ruj. Dudağa kapatıcı sürmüş gibi durmuyor. Kalıcılığı oldukça iyi ama alta baz kullanmak gerek. Benim dudak rengim koyu olduğu için, alta açık tonlu başka bir ruj kullandığımda daha çok seviyorum. Bu ruju kullandığım bir makyajı şurada görmeniz mümkün.


Bu füme rengi eyeliner'a bayılıyorum. Rengi 03 Grey. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Kalem Farlarım:


Ürünlerin numaralarını fotoğrafta belirttim. Çok güzel renk veriyorlar, kalıcılıkları orta. Hem baz olarak, hem de tek başına kullanımda başarılılar. Kendi içlerinde yansımalı renkler olduğu için, tek bir kalem kullanımı ile sanki gölgeli makyaj yapmış gibi oluyor. 
Beyaz kalem, göz pınarını aydınlatmak için ideal. Lacivert kalemi kullandığım makyajıma buradan bakabilirsiniz. 

Umarım fikir vermek açısından faydalı olmuştur bu yazım... Siz neler kullanıyorsunuz, önerileriniz var mı?


21 yorum:

  1. 16 numaranın rengi çok hoş. bende synergenin fondoteni vadı ve berbattı, hiç kullanamadan çöpe attım ama renkli nemlendiriciyi denemedim, bir gün uğrayabilirsem bakayım

    YanıtlaSil
  2. Kitten, butun kalem farlarin renkleri sahane? 16 numarali kalemi bayilarak almistim ben de...
    Renkli nemlendirici fiyatina gore iyi performans gosteriyor. Renk konusunda bakarak al derim. :)

    YanıtlaSil
  3. 16 ve 14 numaralı kalemlere bayıldım..15 de güzel ama bana gitmiyor bu tonlar...Bir de Tres chic 30 rujun rengi tam sevdiğim ton..
    Rival de Loop'un sadece rimelini bir farını kullandım ve çok memnunum..http://trendyandfriendly.blogspot.com/2012/10/rival-de-loop-alsverisim.html

    YanıtlaSil
  4. Nilgüncüm, baktım seninkilere de, far epey güzelmiş. :)
    30 numaralı ruju şiddetle tavsiye diyorum. Hatta zor bulunuyor, bulduğunda 2 tane al, ucuz zaten. En kötü hediye edersin diğerini... Ama çok kullanışlı, her makyaja joker ruj niteliğinde. :) Özellikle de makyajsız hallerde, bb kremli, renkli nemlendiricili makyajlarda kurtarıcı oluyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Tres Chic ve kalemler bende de var ve bende çok memnunum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sahi mi? :) ben stok bile yaptim onlardan... Bir tek lacivertin stogu yok. :)

      Sil
  6. rujların rengi güzelmiş rossmannın buradaki mağazasında çok az tester var pek deneyemiyorum rdl yi :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de dudağımda deneyememiştim bir çoğunu... O nedenle bu kadar çoklar! :D

      Sil
  7. Eskişehir'de yaşıyorum ben burada Rossmann yok henüz. Rival de Loop'un ne güzel ürünleri varmış ama ulaşamıyoruz malesef.. Kalemlere bayıldım özellikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda açılır Eskişehir'e de... Gerçekten güzel ürünleri var ve oldukça uygun fiyatlı. Ancak ihtiyaca cevap veren ürünü bulmak için biraz deneme yanılma yapmak gerekiyor... :)
      Kalemler benim de favorim...

      Sil
  8. ah o lacivert ah o lacivert :) ne aradım ne aradım yok anam bitirmişler :)
    bu tombul kalmlerı acmak ıcın uc tane kalemtıras aldım bi tanesını anca zorlayarak acabılıyorum ıyı mı? benım de oyle bır sorunum var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tesadüfen gördüm laciverti de, öyle aldım... Bir daha bulur muyum, kim bilir... :)
      Ben Rossmann'dan aldığım kalemtraş ile açıyorum, sorun olmuyor pek. Gittiğinde bir bak istersen.

      Sil
  9. o lacivert kalem fara bittim bayıldım süper yaa ama rossman bulunduğum şehirde yok :( acaba böyle güzel bir rengi başka markada bulabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermit, farkli markalara bakacagim. Bir muadili bulursam buraya yorum olarak yazacagim.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Kermit, şehrinde Sephora varsa şu ürüne de bakabilirsin. Oldukça benzer ve güzel görünüyor: http://www.sephora.com/jumbo-liner-12hr-wear-waterproof-P284507

      Sil
  10. Rossman'a ayak basmamis biri olarak ve henuz tek bir Rival urunu bile olmayan biri olarak kiskandigimi bilgilerinize arz ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah, Nazlııı! :))))
      Sizin orada yok muydu Rossmann? :(
      İstediğin bir şeyler varsa söyle, alıp gönderelim buradan. :)

      Sil
  11. Tannesiciğim rujların renklerine hayran kaldım şuan kendimi zor tutuyorum rossmana gitmemek için. Senin ruj seçimlerine bayılıyorum =)
    Rossman yetkilileri bizi duyun o ışıklardan tester rujlarınız eriyor denerken heryerimiz ruja bulanıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca teşekkürler, beğenmene sevindim. demek seninle zevklerimiz çok uyuşuyor. Benim elim farklı renklere gitse bile hep sıcak tonlara gidiyor. Sen de sıcak renk insanısın demek ki... :)
      Yaa evet, tester ürün rengi yanıltabiliyor, biraz swatchlara bakmak lazım. :/

      Sil
    2. Sen ruj yayınladığında benim rujlar geliyor diyorum hep hiçte yanılmadım bugüne kadar =) Ruju sende gördüysem alıyorum, orada farklı numaraları denemiyorum bile ışıklar çok yanıltıyor.
      Renkleri bukadar net ve doğru aktardığın için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Çok sevindim bunları duyduğuma, çok teşekkür ederim. Renkleri doğru yansıtmak güç, elimden gelen özeni gösteriyorum. %100 olmuyor tabii ama seni yanıltmıyor oluşuma çok sevindim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.