14 Kasım 2012 Çarşamba

Flormar Supermatte Ruj 207


Yakın zamanda edindiğim ve o günden beri joker ruj olarak, her türlü makyajda elimin gittiği bir rujla tanıştırmak istiyorum sizi...
Sürümü yumuşak ve rahat. Hafifçe dudak çizgilerine dolar gibi yapıyor fakat vazgeçiyor. :) Kremsi yapıda bir ruj ve kalıcılığı gerçekten iyi. İsmi mat olsa da, hafif bir parlaklığı var. Nemli ve sağlıklı görünüyor dudaklarınız. İçinde sim bulunmuyor. Hoş bir şeftali tonu, bakalım beğenecek misiniz siz de?

Fotoğrafların tamamı gün ışığında çekildi. Işığın geliş açısına göre farklılıkları yansıtmak için farklı fotoğraflar çektim.











2 yorum:

  1. Aaa, arkadaşımın bana verdiği ruj bu :) Rengini ben de sevmiştim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim, sen de gule gule kullan. Begendin mi sen de? :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.