5 Kasım 2012 Pazartesi

Flormar Terracotta Allık No:41


Merhaba,

Bugün size, özellikle koyu ren göz makyajlarınız ile birlikte kullanabileceğiniz, soluk pembe bir allık tanıtmak istiyorum. Flormarın terracotta serisinden olan bu hafif yanar dönerli, yanaklarınızı üşüyüp, hafifçe pembeleşmiş gibi gösteren, bu kendinden ışıltılı allığı çok seviyorum. Fotoğraflarda belli olabilmesi için biraz yoğun uyguladım. Günlük hayatta daha doğal durduğunu belirtmeliyim. En güzel yanı da, bu allığı kullandığınızda ayrıca bir aydınlatıcı uygulamanıza gerek kalmaması...

Fotoğraflar, flaşsız ve gün ışığında çekildi.







Sevgili bveç, beğendin mi? :)

4 yorum:

  1. Heyoo, benim yazım :))

    Ya evet, çok beğendim!!! Öğlenleri bazen arkadaşlarla alışverişe gidiyoruz, o zaman kesin alınacaklardan biri olacak bu. Işıltısı çok doğal gerçekten. Seviyorum böyle yanaklar kendiliğinden kızarmış gibi duran allıkları!!

    Çok teşekkürler yazı ve swatchlar için :)

    Öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim, rica ederim ayrica. :)
      bu rengi yansitmak zordu ama gercege oldukca yakin cikti swatchlar... :)
      Sevgiler,

      Sil
  2. bende de 46 ile 45 numarası var.. 45 numarası disko topuna çeviriyor,ancak 46 süper bir allık.. ayrıca arkadaşım 43 numarasını kullanıyor,o da senin gibi beyaz tenli sana çok yakışacaktır o da :) öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 43 ve 45 no da var bende. 43 dedigin gibi sahane! 45 i standda kuz uyguladiginda super durmustu. Eve geldim bir baktim disko topu!!! Bazen cok hosuma gidiyor ama genellikle deli ediyor beni.
      Tesekkur ederim, ben de opuyorum.
      Ayrica bana ve tenime uygun baska allik onerin varsa duymak isterim. Bugunku cok isabetliydi cunku... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.