13 Kasım 2012 Salı

Flormar Terracotta Allık No:43


Günaydınlar!

Geçtiğimiz hafta buradaki yazımda paylaşttığım 41 numaralı allıktan sornra, Flormar'ın yine aynı terracotta serisine ait bu allığını da paylaşmak istedim. Fazla turunculaşma yapmadan, disko topuna çevirmeden, kararında bir ışıltı vererek; yumuşacık sürümü ve kalıcılığıyla beni benden alan bir başka allık bu...

Ben alalı uzun bir süre oldu, o nedenle ambalajı eski ve gördüğünüz gibi ürünü elimden düşürüp kırdım. Sonra da alkolle presleyerek kullanamaya devam ettim. Yapısında hiç bir değişiklik olmadı. Görüntü güzel olmadığı için, sitesinden aldığım bir ürün görselini de eklemek istedim.

Bu yazı, Sevgili Bveç'e ithaf edilmiştir. :)





41 numaralı allık ile karşılaştırmalı yazmak istedim bu yazıyı...


Parmakla uygulanmış ve dağıtılmamış rengi aşağıdaki gibi...




Son iki fotoğrafta, allıkları fırça ile dağıttım. Yüzde verdiğin renk bu şekilde çok doğal oluyor.



Ben bu allığa bayılıyorum. Siz de kullanıyor musunuz? 

6 yorum:

  1. Süpersin :) Pek hoşuma gidiyor bana ithaf edilen yazılar :))

    Bu allığı, özellikle de hafif bronz tende düşündüm ve pek hoşuma gitti! Sen yazısını yazmasan almaya cesaret edemeyebilirdim doğrusu, ama tende çok hoş duruyormuş. Zaten 41'e de bayıldım! 43 de aklımda, şu sıkışık dönemimi atlatayım, allık rafımda yerini alacak :)

    Çook teşekkür ederim, çok da öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek! Zevkle yazdim. Begenmene sevindim. Evet evet, kutusundaki durusundan cok daha farkli ve dogal duruyor uygulaninca...
      Baska oneri urun istersen ya da merak edip, cesaret edemedigin urun olursa soyle; elimden geldigince onerir ve/veya swatchlarim. :)
      Ben de cok optum.

      Sil
  2. rengi çok hoş ,alkolle presleme olayını bir ben yapamıyorum sanırım.Bir ara bir kaç kırılan ürünüme aynı işlemi yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım.
    Presleme olayına cesaret edemiyorsan, ben sana geldiğimde beraber yaparız hepsini topluca. :)

    YanıtlaSil
  4. su presleme olayini hala anlamadim ama pembe olan allik hosmus canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. GüzelGül, teşekkür ederim.
    Ben kırılan ürünü çay tabağına koyup, çay kaşığı ile iyice eziyorum. Sonra yavaş yavaş, eczaneden aldığım alkolü damlatarak kaşıkla karıştırıyorum. Çorba gibi olmayan, kıvamlı bir hale geldiğinde (kuru kısım kalmadığında) kaşıkla alıp, kaba boşaltıyorum ve üzerine kalın peçetelerle bastırıp presliyorum. 24 saat kapağı açık bekliyor. Sonra da iyi günlerde kullanıyorum. :D
    Dene bence, çok kolay. Ben hiç ürün ziyan etmedim, ilk deneyişimde tutturmuştum. Riskli ya da zor bir şey değil.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.