18 Kasım 2012 Pazar

FOTD/Günün Makyajı: The Balm Balm Jovi Palet


Herkese günaydın,

Bugün nihayet, hafta başından beri istek alan yazıyı yayınlayabiliyorum. Dün, The Balm Balm Jovi Palet'i kullanarak bir makyaj yaptım. Makyajda ikisi açık renk, ikisi koyu renk olmak üzere dört farklı far kullandım. Palette yer alan allığı, aydınlatıcıyı ve açık renk olan ruju kullandım. Göz makyajında palete ek olan sadece gri eyeliner ve maskara. Dudağımda da dudak kalemi kullanmadım. Farların renk verişini görebilmeniz için, far bazı kullanmadığımı belirtmeliyim.

*Fotoğraflar ev içinde ve balkonda, gün ışığında çekildiler; flaş kullanmadım. 
**Sağ göz kapağımda ufak bir sorun var. Ne yazık ki fotoğraflara yansıdı ancak, yarayı gizlemek için fotoğraflara rötuş yapmak istemedim. Görüntüdeki bozukluk benden kaynaklanmaktadır. Farla ilgili bir birikme söz konusu değildir. :) Fotoğraflara bakalım mı artık? 






Makyajda tüm göz kapağıma Adagio, göz kapağımın alt kısmına Lead Zeppelin, crease bölgesine Alice Copper ve kaş kavisi altına Metal-ica renklerini kullandım. 



Allık olarak Don't You Want Me'yi kullandım. The Balm Frat Boy'a bakarak, daha pembe ve daha soft olduğunu söyleyebilirim. Sürümü ve kalıcılığı harika. Solid Gold ise, The Balm Mary-Lou Manizer'e göre daha zarif ve daha lame alt tonlu bir aydınlatıcı bence.


Makyajımda ruj olarak Milly'yi kullandım. Biraz mor alt tonlu bir açık renk olduğu için, benim koyu renkli dudaklarım üzerinde pek güzel durmadı. Veyahut, koyu renk farlar kullandığım için, daha nude dudaklar gerekliydi bu makyaja ve Milly koyu kaldı. Sürümü yumuşak, renk verişi fena değil ancak biraz daha pembe alt tonlu olsa, daha joker bir ruj olurdu kanaatindeyim.


İşte Milly'yi kullandığımda, makyajın bütünü böyle görünüyordu. Gördüğünüz gibi dudaklarım morarmış gibi... :)


Ben de makyajımla dışarı çıkmadan önce, bu rujun üzerine daha açık renk ve bej tonlu bir ruj uyguladım. Böylelikle makyajın bütünü daha güzel oldu. aslında paletteki ruj da aşağıdaki gibi bir renk olsaydı, kendi adıma daha kullanışlı olabilirdi. Ancak bu kadar kusur, kadı kızında da bulunur; değil mi? :)


Rujdaki düzeltmeyi yaptıktan sonra, makyajın bütünü böyle görünüyordu. 


Farları çok pigmentli buldum. Far bazı kullanmamama rağmen, renklerini çok güzel verdiler ve gün boyu birikme, akma, silinme yapmadılar. Birbirine çok yakın iki koyu renk kullanmama rağmen, birbirine karışıp çamur kıvamı almadılar. Günün sonunda hala yeşil ve mürdüm far kendi alanlarını koruyordu. :)
Aslına bakarsanız, Milly'nin tonu dışında, bugünkü makyajımda kullandığım her şeyi çok ama çok beğendim.

Daha farklı ve açık tonlarla da makyaj yaparak paylaşacağım; eylemlerim devam edecek! ;)
Siz nasıl buldunuz paletteki renkleri ve makyajımı? 


9 yorum:

  1. çoook güzel olmuş bayldım vallahi:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Farlar biraz fazla pigmentliymiş. Bu iki rengin bu kadar koyu olacağını tahmin edemedim. Ama fena da olmadı sanki... Ben daha soft bir yeşil ve bakır tonlu makyaj olur sanmıştım. :)
    Nars allıklardaki yoğun pigment olayı bu farda da var. :)

    YanıtlaSil
  3. güzel durmuş ama koyu olsada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Ilk defa kahve ve siyah disinda iki koyu rengi birlikte kullandim. pisman degilim. :)

      Sil
  4. Bence senin göz yapına çok yakışan bir makyaj olmuş, ben çok beğendim ve iddialı buldum! Eline sağlık...

    Şu Gratis bir indirim yapsa da Meet Matte ve Balm Jovi'yi alıp rahatlasam :) Farların pigmentasyonuna da bayıldım, allık ve aydınlatıcıya da... Bir tek rujlar bana "hmm" dedirdi, ama olsun :)

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Canim cok tesekkur ederim.evet biraz iddiali oldu. Gunduz disari ciktim ama biraz tedirgin oldum basta...
    Meet matteyi askla bekledim. Gidip Gratiste farlari elledim. Baktim pigmentasyon, o en bayildigim lacivertte bile cok zayif; askim sondu. Denemeden alma derim. :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa gercekten mi? Yikildim!!

    YanıtlaSil
  7. Yikilma yikilma, sevin; en az 40 liradan yirttin. :)
    ama ben de yikilmistim; tamamen mat olan tek paleti oldugu icin...
    Hatta soyle dusun: indirimden ikisini alacagina git balm joviyi al. :)
    Imza: kotu arkadas :)

    YanıtlaSil
  8. Hehe, yok, an itibariyle kozmetiklerle arama mesafe koymuş durumdayım. 20 TL kar ettim diyeyim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.