21 Kasım 2012 Çarşamba

FOTD/Günün Makyajı: The Balm Balm Jovi Palet - Vol.3


Merhaba,

Bugün The Balm'ın Balm Jovi paleti ile yaptığım bir başka makyajla karşınızdayım. Daha önce yaptığım makyaj uygulamalarını burada ve burada bulabilirsiniz.

Bugünkü makyajımda, paletin ten rengi mat farı olan Adagio ile mat ve koyu bir leylak rengi olan Moderato'yu kullandım. Rujum, palette yer alan VanillyVanilly, çok pigmentli, süper kalıcı ve canlı bir duruşa sahip pembe alt tonlu bir kırmızı...

Allık olarak Essence'in Miami Roller Girl koleksiyon allığının ortasında bulunan pembe,şeftali rengi kullandım. Aydınlatıcı olarak The Balm'ın Mary-Lou Manizer'ı uyguladım. Gözlerimin üzerine ve alt kirpik hattına Rossmann Rival de Loop marka füme rengi eyeliner çektim. Bakalım bu mat makyajı beğenecek misiniz?



Allık ve aydınlatıcı uygulamadan önce...


Allık ve aydınlatıcı uyguladıktan sonra...



Ruj: Vanilly



Bu renkleri nasıl buldunuz? Işıltılı farlar biraz daha başarılı değil mi?

Paletteki renkleri hatırlamak isterseniz: 





13 yorum:

  1. Bence ilk bakışta gayet hoş duruyor; ama incele dediğin için inceliyorum şu an :)

    * Farları bir miktar daha karıtırabilirmişsin. Ya da belki Moderato yerine Presto daha mı iyi gidermiş? Adagio sanki daha sarı tonlu, bilemedim :)

    * Vanilly yerine Milly ruju tercih ederdim ben muhtemelen. Ya da, allık olarak yine Do You Want Me'yi kullanırdım. İki seçenekten biri :)

    Ama dediğim gibi, ilk bakışta, özellikle gözler ve cilt gayet hoş. Bir de, herşeyden bağımsız olarak, bu Vanilly rujun rengi çok nefis yahu!

    YanıtlaSil
  2. Başakçım, incele incele tabii! :)
    Farları çok karıştırdım aslına bakarsan ama çok çabuk sabitleniyorlar ve çoook pigmentliler. Nars allıklarda yaşanan, bir kere çok sürdün mü, dağıtamama durumunu yaşıyorum bazı renklerde... Ya da bu farlara uygun, yeterince iyi bir karıştırma fırçam yok. Tam crease hattında bir türlü yediremediğim bir yer kaldı. Ne yaptıysam dağıtamadım onu.
    Milly ruj, benim için o kadar mor alt tonlu ki, bir daha kolay kolay elim gider mi bilemedim. Aslında bu makyajın hakkı oydu ama geçen seferki makyajdan korkuma, süremedim.
    Tüm eleştirilerin için çok teşekkür ederim. Ben mat farları daha farklı fırçalarla sürüp karıştırmayı deneyeyim.
    Ve evet bu Vanilly, tam benim kalemim, çok beğendim ben de! Nasıl bir pigment, nasıl bir kalıcılık anlatamam. Böyle bir palet rujundan hiç beklenmeyecek bir performans. Bütün gün dudağımda kaldı ve hiç kuruma yapmadı.(Milly de kurumaya yol açmamıştı.)

    YanıtlaSil
  3. Hmm, doğru, geçen sefer de yazmıştım ve hatta swatchlarda da belliydi aslında Milly'nin rengi. Haklısın. Ama evet, o olmasa da, böyle MAC Innocence Beware tadında bir ruj diyorum bu makyaja :D

    Balm'ın mat farlarında var yalnız o karıştırılamama durumu. Bugün ben de Nude'tude paletten Sexy ile gölge yaptım ve dağıtacağım diye canım çıktı. Düzgün ışık bulamıyorum ki net foto çekeyim :S

    Pööff.. Gratis çabuk indirim yapsın! Bu palete sevgim sen yazdıkça artıyooor :)

    YanıtlaSil
  4. Ben geçen sefer dışarı çıkarken Milly'nin üzerine, tam da Mac'in bu ruju renginde bir ruj sürdüm, on numara oldu. Milly de çok iyi baz oldu o rujuma. Belki onu baz olarak kullanırım bundan böyle. Nude rujları çok iyi tutuyor. :)
    Tüm mat farlarda yok o sorun. Dün setteki altın rengi ve sütlü kahve ile arkadaşıma makyaj yaptım ve şahane oldu. Çok da güzel karıştı. Mat ve koyu renklerde mi sorun var acaba? (Ve evet, arkadaşıma fondötenden ruja kadar bir no-makeup makeup yaptım ve fotoğrafını çekemedim, üzgünüm.) aslında o makyajı kendimde uygulayarak senin isteğini de yerine getirmiş olabilirim. Sırada Nilgün'ün bir istek makyajı var bu paletten, sonra biraz ara vereyim diyorum. Almak için indirim bekleyenleri kudurtmak istemiyorum. :) Çünkü ben bu palet Türkiye'ye gelene kadar bile akla karayı seçtim. Nasıl istemişsem artık, palet birden benim oluverdi. Darısı tüüüüm almak isteyen arkadaşlarımın başına diyorum.

    Yaa sen de çek şu fotoları artık. anlatıyosun anlatıyosun, meraktan çatlıyorum burada. Ben anlamam, makyaj yazısı istiyoruuuum! :)

    YanıtlaSil
  5. Evet, o tür nudeların altına baz lazım, yoksa düzgün durmuyor :S

    Tamam o zaman, Nilgün'den sonra benim için makyaj, sonra ara :)) O zamana kadar bence Gratis sana bir güzellik yapsın, zira bence yeterince ağzımızın suyu aktı hepimizin; bir kısım kozmetik aşığının indirim bile beklemediğine eminim ben :)

    Ya iş yerinde, açık ofis olunca çok zor Tannesi'cim foto çekmek :( Mail atayım sana bugünkünü, ama pek bir şey anlaşılmıyor :S Anlaşılıyor dersen, hemen bloga yazayım :))

    YanıtlaSil
  6. Gratis bir güzellik yapsa da Th Balm'ın harika fırçaları var, görmüşsündür... Oları getirse! Nasıl hasretle bekliyorum onları, çok ümitliyim nedense... :)
    mailini bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  7. Bence getirir yakında, ben bu paletten hiç ümitli değildim, şaşırdım :)

    Attım mail :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallahhhh! :)
    Mailini aldım, cevap bile yazdım. :)

    YanıtlaSil
  9. Crease için ben essence in smokey fırçasını kullanıyorum canım, sonra da ecotools la dağıtıyorum. Morumsu renklere gözüm alışamadı hala o kadar çok naturel renklerde makyaj gördük ki :)
    Balm ın far için en güzel paleti nude tude sanırım, diğerlerini özellikle balmbini 2 yi yüz ürünleri için istiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  10. yok vazgeçtim 2 değil 1 di istediğim :)

    YanıtlaSil
  11. Secil baktim dedigin palete, cok hos cidden. Bu palet de harika ama bu renk biraz zor cikti. Farkli fircalarla da denicem. Sen begenmedin bunu, anlasildi... :)

    YanıtlaSil
  12. heyecanla istek parçamı bekliyorum :) dün T.hilmi'de açılan Gratis'e girdim ekstra indirim var mı diye (Bveç'te sormuştu) maalesef yok...halbuki yeni açıyosunuz yapın bi güzellik dimi :)

    YanıtlaSil
  13. En kısa sürede istek parçan çalacak Nilgüncüm, lütfen beklemede kal. :)
    Aaaaa, olmaz kiiii! Bak Rossmann Ankara'ya yeni mağaza açmış, yeni mağazada açılış şerefine ekstra kasada %10 indirim varmış. Gratis neden yapmıyor acaba? :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.