23 Kasım 2012 Cuma

FOTD/Günün Makyajı: The Balm Balm Jovi Palet - Vol.4


Güzel bir Cuma gününden herkese merhaba!

Bugün sevgili arkadaşım Nilgün'ün isteği olan renkleri kullanarak bir makyaj yaptım. The Balm'ın Balm Jovi paletinden Iron Maid-in ve Alice Copper renkleri ile bir makyaj hazırladım. Umarım beğenirsiniz.
Bu paleti kullanarak yaptığım diğer makyajlara bakmak için burayaburaya ve buraya tıklayabilirsiniz.

Önce kullandığım renkleri hatırlayalım ve palet dışında kullandığım diğer ürünlere göz atalım...





İşte yaptığım uygulama:




Daha önceki makyajımda, karıştırmakta zorlandığım Alice Copper rengini, bu sefer farklı bir fırça kullanarak çok kolay karıştırdım. Renklerin her ikisi de kolayca uygulanabilen, bol pigmentli renkler. Ben yine de Iron Maid-in'i, Allegro veya Blink1982 ile birlikte kullanırsam, bundan daha da güzel bir sonuç alacağımı düşünüyorum. Sanırım sıradaki makyaj bu şekilde olacak... :)

Umarım beğenmişsindir... :)


15 yorum:

  1. Ben Iron Maiden-Led Zeppelin derim :)

    Çok güzel olmuş Tannesi, renkler de çok güzelmiş. Bir de, mürdüm/mor kalemin rengini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Hmmm, denenebilir. Ancak bu Iron Maid-in, biraz kirli bir dore. Biraz daha parlak turunç tonlu olaymış, biraz daha yakışacakmış diğer renklere... Benim elimde daha başarılı bir dore olması lazım, bu tarz makyajları, bir de onunla deneyeyim ben bir gün. :)
    Beğendiğine sevindim, teşekkür ederim.
    Başak, bir de ben bugün bir şeye emin oldum; lacivert koyu makyajda ve bugün yaptığımda olduğu gibi, gözümün altını kalın çizdiğim ve çizgiyi yukarı taşıyarak birleştirdiğim (yani belirgin çerçeveli) göz makyajları bana iyi oluyor. Gözümün altını boş bıraktığımda veya ince çizdiğimde bir şeyler eksik kalıyor gibi geliyor artık... Ne dersin? :)

    *Mürdüm kalem, Emily marka... Göz içine sürdüğünde sulanma yapabiliyor. Emily'nin hemen tüm metalik göz kalemleri bende benzer bir tepkiye sebep veriyor. :/

    YanıtlaSil
  3. Ya zaten gözün altını boş bıraktığın her makyaj eksik gibi oluyor. Ama, ben genel olarak kesin çizgiye tercih ettiğimden, çerçevesi de hafif buğulu (farla belirlenmiş) makyajları daha bir seviyorum :) Bence, sende de o türü daha iyi durabilir :)

    YanıtlaSil
  4. NOT: Bugün koyu kahve-bronz makyaj yaptım; dudağıma nar çiçeği rengi ruj sürdüm ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu makyajın çerçevesi yeterince buğulu değil diyorsun; doğru anlıyorum değil mi?
    Krem farlarla daha rahat yapıyorum sanırım göz altını çerçeveleme işini... Farklı örnekler yapacağım sonra...
    Sabahtan beri makyaj yapıp, yazı hazırlamaktan bakamadım hiç bir şeye; hemen ışınlanıyorum! :)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj smokey; ama ben soft smokey seviyorum diyeyim :)) Kalem olunca, iyice dağıtmadan soft olmuyor bana göre :) ama neticede zevk ve tercih meselesi :)

    Çok çalışkan bloggersın Tannesi, bravo valla :)

    YanıtlaSil
  7. Türlü türlü deneyerek, ideal makyajımı bulmaya çalışıyorum. :)
    Ben çok tembel bir bloggerdım ama bu ara ne olduysa aşka geldim. :)
    Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten. Balm Jovi plaetine ben de çok sevdim. Heavy Metal kısmındaki farlar favorim oldu.

    YanıtlaSil
  9. Makyajli Haller tesekkur ederim. Cok guzel ve kullanisli bir palet gercekten! Sende The Balm'in baska hangi farlari/paletleri var?

    YanıtlaSil
  10. Meet Matte, Nude Tude, Shady Lady Vol.2, pigmentlerden bir tanesi var. Yani tam anlamıyla The Balm tutkunuyum ben :)

    YanıtlaSil
  11. Oooo sahane! Meet matte'i iyi renk vermiyor diye almadim ben. Sen memnun musun?
    Bir de cilt bakim urunleri cok cazip gorunuyor bana. Sen hic kullandin mi? Fikrin var mi?

    YanıtlaSil
  12. Meet matte diğer far paletleri gibi değil ama mat farlar olmasından da kaynaklanabilir ama renkleri oldukça kullanışlı. Cilt bakım ürünü hiç kullanmadım ben, maalesef bir fikrim yok ama ben de merak etmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
  13. Fiyatlari nasil hic bilmiyorm ama cok pahali degilse nemlendirici ve serumunda gozum var. :) Her an bir cilginlik yapabilirim. :)

    YanıtlaSil
  14. Ben onları hiç standlarda göremedim yahu. Yurtdışı fiyatları normal seviyelerde. Bulabilirsen, ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Bazi standlarda gordum ben. Alirsam yazarim blogta mutlaka. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.