29 Kasım 2012 Perşembe

FOTD/Günün Makyajı: Nude Makyaj - The Balm Balm Jovi Palet

Pırıl pırıl bir İstanbul gününden herkese merhaba!

Bugün Bveç'in isteği olan bir makyajla buradayım. Aslında kendisi benden no-makeup makeup yani makyajsız makyaj istemişti ancak ben fotoğraflarda yansıtamayacağım korkusuyla elimi biraz bol tuttum sanırım... :) Ne ölçüde no-makeup makeup oldu; bilemiyorum... :/
The Balm Balm Jovi paleti kullanarak yaptığım bu makyajda, aynı zamanda sevgili Öznurcuğum'un hediyesi olan mineral fondöteni de denemek istedim. Öznur'a çok teşekkür ederim, burada yanıtladığım 40 soru/ 40 yanıt miminde, mineral fondöten denemeyi çok istediğimi okuyunca hemen koştu yetişti arkadaşım. :)

Ayrıca yine Öznur sayesinde, ideal nude rujumu da bulmuş oluyorum. Aslında bugünkü fotoğraflarda tam olarak yansıtamadım. Bir başka gün, ayrı bir postta yazılmayı hak ediyor biricik nude rujum!

Kullanılan Ürünler

Artdeco Mineral Fondöten - Ivory

Ivory

*Mineral fondötenle ilgili ayrıntılı bir yazı hazırlamamı isterseniz lütfen yorum bırakın.

Adagio & Allegro

İşte benim yeni aşkım, ideal nude rujum (yazısı gelecek) ---> yazısı burada



Ten makyajı öncesi ve sonrası:








Nude makyajımı nasıl buldunuz?

Kullandığım ürünlerle veya makyajımla ilgili sorularınız olursa, yorumlarda belirtebilirsiniz.

Sevgiler, 

17 yorum:

  1. Vaaay, çok duru olmuş!!! Yalnızca, kahverengi rimel, diyorum. Göz makyajı da çok çok başarılı. Ben de böyle yapabilmek istiyorum!

    Fondöten cildinde çok güzel durmuş, yazı isterim!!!

    Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, teşekür ederim. Beğenmene çok sevindim. Maskaram zaten kahverengi desem... :)
      Ayrıca sen de göz makyajını böyle yapıyorsun. :)
      Fondötenle ilgili yazı, en kısa sürede geliyor. Senin adını yazarken, link olarak verecektim atlamışım; hemen düzeltiyorum. :/

      Öpüyorummm.

      Sil
  2. Tam benim tarzım,günlük,sür çık!mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım beğendiğin için çok sevindim, teşekkürler. aslında uğraştırdı mineral fondöten olunca; pek sür çık olmadı... :) BB creamle yapsam aynı makyajı, sür çık olur sanırım...
      Öptümmm.

      Sil
  3. Aaa, hadi ya :)) Ama ben sana diyorum senin kaş-göz gaayet belirgin diye, boşa demiyorum demek ki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sayende kendimi baya samur kaşlı, badem gözlü falan sanmaya başlayacağım! :D Kahverengi, dolgunlaştırmayan, uzatmayan maskaramı tek bir kat uyguladım. Öyle dolgun kirpiklerim de yoktur ama yine biraz belirgin oldu demek ki... Aslında bu makyaja Benefit Bad gal maskara iyi gider. Onun böyle hafif kuru bir yapısı, silik siyah bir rengi var... (Ayyy, maskaraya kinimi kustum gibi oldu! :) :D

      Sil
  4. Gayet güzel olmuş ellerine sağlık:) Bende ruju çok merak ettim, yazıyı beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Rujun yazısını, yazılacaklar listemin üst sıralarına alıyorum hemen. En geç bir kaç güne blogta olur canım. :) Benim için aranan kan bulundu!

      Sil
  5. Makyajın geneli ve özellikle fondöten çok başarılı. Alt kirpik dibindeki kalem daha hafif olursa daha bir no makeup olur bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Makyajlı Anne, mutlaka dikkate alacağım. Gündelik hayatta yaparken daha sade yapabiliyorum ama fotoğrafa yansıtabilme kaygısı olunca, elimin ayarı kaçtı biraz. :)

      Sil
  6. Fondöten sağlammış :)
    Ben de pudra fondöten istiyorum ama karma cildimin kuru kısımlarında kötü görünür diye denemeye korkuyorum :s
    Gözünde bant kullanmış mıydın burada?
    Ben makyajı hafif tutsam da gözümün üstüne kalemle ince bir çizgi çekiyorum, bence bu makyajda da daha tamamlayıcı olurdu alttaki kalemle :) Ayrıca göz altında kahve ve koyu gri kalemi çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kapatıcılığı yüksek gerçekten. :)
      Sizi, gözeneklerimle tanıştırma pahasına çok yakın plan çekimler koymaya çalıştım. :)
      Gözümde bant kullanmadım bu makyajda.
      Benim göz kapaklarım monolids olduğu için, göz üstüne kalem çektiğimde yukarı bulaşıyor. Smokey makyajlarda kalem sürüp dağıtıp, üstüne far geçebiliyorum (koyu renk far) ama diğer türlü eyeliner kullanmak zorundayım. Eyeliner da, keskin bir hat yarattığı için, no-makeup makeupyaparken kullanmak istemedim. Göz yapısı daha uygun olanlarda, belli belirsiz bir kalem hattı olabilir. Ben gözümün üstünün çok çıplak görünmesini önlemek için, üst kirpik diplerime içten kahverengi kalem sürmeyi tercih ettim. Böylelikle kirpik hattımı biraz da olsa doldurdum. :)
      Ben de göz altında kalemi çok seviyorum.
      Teşekkür ederim Seçilciğim. :)

      Sil
    2. Benim göz kapaklarım da düşük tam kirpik dibini takip edersem gözlerim yere düşmüş gibi oluyor :) ucunu biraz kalkık çizmeye çalışıyorum :)Ama buna rağmen crease im biraz belirgin olduğu için gözümü açınca yukarıya değip bozulmuyor. Çok sağlam maskara bulaştırırım ama :D Uzun kirpiğe çok ıslak maskara zulümdür arkadaş :)

      Sil
    3. Havamı da atarım diyorsun yani! :D Uzun kirpiklerini severim senin, maşallah! :)

      Sil
  7. deborahın hangi ruj serisi bu? makyaj süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cebimdeki bilyeler, hoşgeldin. :)
      Deborah rujun altında "Rossetto Milano Red 2" yazıyor...
      Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.