20 Kasım 2012 Salı

FOTD/Günün Makyajı: The Balm Balm Jovi Palet - Vol.2


Herkese merhaba!

The Balm Balm Jovi paletin beğenilmesi üzerine, makyaj yazılarımın da bu palet üzerine olması yönünde istekler alıyorum. Hem paletin renklerini daha iyi tanıtmak hem de değişik makyaj uygulamalarını paylaşmak adına, bugünlerde sıklıkla bu paletle yapılmış makyajlar göreceksiniz.

Bugün, paletin açık pembe rengi Third Eye Blinded ve lila rengi olan Rem'i kullanarak bir makyaj yaptım. Tüm göz kapağıma ten rengi mat bir far olan Adagio'yu uyguladım. Yine palette yer alan Don't You Want Me allığı ve Solid Gold aydınlatıcıyı kullandım. Ruj olarak, geçen gün yaptığım makyajın aksine, canlı bir kırmızı-pembe olan Vanilly'yi sürdüm.





Ruj: Vanilly


Kullandığım renkleri hatırlatmak için, paletle ilgili görselleri aşağıya ekliyorum. 




Ortaya sade ve günlük bir makyaj çıktı. Pembe tonu daha baskın bir rujla daha da güzel olacaktı belki... Ancak ben paletteki renkleri paylaşabilme adına bu renk ruj ile makyajımı tamamladım.

Bugün kullandığım renkleri beğendiniz mi?


7 yorum:

  1. çok güzel olmuş ama kaşın gözünde güzel yani

    YanıtlaSil
  2. @bir kum tanesi, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, utandırdın beni...
    Beğenmene çok memnun oldum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yalnız gerçekten paletin pigmentasyonu nefis! Yok yok, yılbaşında falan yapar Gratis bir güzellik herhalde, kaçırmamalıyım o zaman :))

    Makyaj gayet hoş olmuş; kritik edeceğim bir şey yoktur efendim :)) Ve bir de, allık-ruj uyumu süper! Paleti çok başarılı hazırlamışlar ve senin seçimin de göz makyajını ortaya çok güzel çıkarmış! İddialı olmuş yani tamamen, çok beğendim! Eline sağlık :)

    Başak :)

    YanıtlaSil
  4. İnşallah yapar Başakçım! :) Yapar da, sen de alırsın en kısa zamanda.
    Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Füme rengi yerine siyah eyeliner daha güzel olurmuş dedim içimden ama... :)

    Başak yaa, ben neden böyle iddialı makyajları seviyorum yaa? Ben neden sıradan normal makyajları beğenemiyorum, illa ki bir dramatizm arıyorum makyajda? :/
    Aslında bir şey söyleyeyim mi; bu makyaj gayet sade ve sıradan olacaktı... Her şey, bu kırmızı rujun başının altından çıktı. Ne zaman ki onu sürdüm, işin rengi değişti. :))

    Bakalım bugün saat 11'de yayına girecek makyaj yazıma ne eleştiriler yapacaksın? Onda eleştireceğin bir şeyler var bence. Merak ediyorum ne yorum yapacağını. ben de senin yorumlarını çok isabetli buluyorum çünkü. :)
    Öpüldün. xxx

    YanıtlaSil
  5. Açıkçası var ya, ben ışıktan siyah eyelinerın biraz puslu durduğunu düşünüp bir şey dememiştim :))

    Ya sev işte iddialı makyajları, ne güzel. Ben de seviyorum. Azıcık insanın ne sürdüğü de belli olsun di mi? Gerçi, senin kaşın gözün çok belirgin, no-make-up tarzı makyajların da hoş duracağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ehehehe! Eğer siyah olsa, ben onu ne yapar eder, tek bir karede de olsa siyah olduğunu gösterecek şekilde fotoğraflamadan rahat etmem. :)
    Benim aslında kaşım gözüm hiç belirgin değildir ve hep buna özenmişimdir. O nedenle bunu da duydum ya, gözüm açık gitmem. :) Teşekkür ederim, mutlu ettin beni. Fekat, ben kaşımı belirginleştirip, gözlerimi yakın plan çekip, büyük fotolar ekliyorum ya; o yüzden sana öyle geliyor bence. Bir de normal halimi görsen... :)
    Bir gün de no-makeup makeup yaparım, bakarız birlikte. :)

    YanıtlaSil
  7. Hmm, anlaşıldı o zaman :) Fotolarda ne görüyorsam makyaj o yani :))

    Valla bilmiyorum Tannesi, yakın plandan da değil, siyah kaş-siyah kirpik-koyu renk göz hep kendini gösterir. kaşlar seyrek de olsa. Bir de üstüne sen bakımını yapıyorsun, oluyor :)

    Ok, bekliyorum no-make-up makyajı da :))

    Öptüm!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.