16 Kasım 2012 Cuma

FOTD/Günün Makyajı

Cuma günü öğleden sonrası bir haftayı daha sonlandırırken ve hafta sonuna yaklaşırken makyaj postu yayınlamak istedim. Bana bıraktığınız yorumlarda, makyaj uygulama yazılarımı sevdiğinizi anlıyorum. Umarım yanılmıyorumdur...

Bu makyajı aslında Pazartesi günü yaptım ve fotoğraflarını hızlıca çekip, evden çıktım. Bu nedenle kullandığım ürünlerin fotoğrafları yok. Özellikle merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum kısmından sorabilirsiniz. Ben bu makyajı çok sık uyguluyorum. Renkli ama sade olmak istediğimde elim hemen bu renklere gidiyor. Daha önce de blogta çok benzerini yayınlamıştım, hatta blogun kapak fotoğrafında da görebilirsiniz. Daha fazla konuşmadan, makyajımı paylaşayım.




Eyeliner'daki problemi fotoğraflarda fark ettim ne yazık ki... 
Bunun dışında nasıl buldunuz? Renkli kalem ve renkli kalemleri birlikte kullanıyor musunuz?


19 yorum:

  1. Morlu göz makyajlarını çok seviyorum. Kendim de sık yapıyorum (biliyorsun). Bunu da beğendim. Ben de eflatun farla mor göz kalemini, aynen senin kullandığın gibi gözümün altında olacak şekilde, kullanmayı seviyorum.

    Fakat ben asıl senin ten makyajına bayıldım bugün! Detay verir misin? Kullandığın ürünler, vs?

    YanıtlaSil
  2. Evet evet biliyorum senin de mor makyaj sevgini. :) Sana da çok güzel oluyor.
    Teşekkür ederim, ben de sevdim ten makyajımı. (genelde sevemem bir türlü)
    Loreal infallible fondötenin içine, stilanın illuminating renkli nemlendiricisinden karıştırdım. Duo fibre fırça ile uyguladım. Üstüne de Trucco loose powderi sürdüm fırçayla.
    Stila şart değil, Garnier bb cream tarzı, şeffaf ışıltılı herhangi birşeyi fondötenlere azıcık (Fondötenin yarısı kadar) karıştırıp, fırçayla uygulayınca, ten makyajı çok fark ediyor. Yeni keşfim bu kendi adıma... :)
    Dene bak, sen de çok beğeneceksin. Nefret ettiğin tüm fondötenlerin ve bb creamlerin kullanılabilir hale geleceğini düşünüyorum bu yöntemle.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ya ben o işi keşfettim, hatta geçen ay hiç sevemediğim Pure Beauty BB kremle MAC Strobe Liquid karıştırdım. Çok güzel oldu, fakat MAC bitti, BB krem de sivilce yaptı :))) Şimdi Essence'in Illuminating Base'ini alayım diyorum, elimdeki Maybelline Dream Satin Liquid ile karıştırmak için. Hoş, o yeteri kadar dewy duruyor ama olsun :D

    Ama hakikaten senin cilt makyajı 10 numara olmuş, öperim!!!

    YanıtlaSil
  4. Ben de hep bloglardan okuyordum ama kendimde denemek için niye bu kadar geç kaldım diye hayıflanıyorum.
    Essence'in bazı çok pembe ve fazla ışıltılı. Dediğin gibi maybelline fondöten zaten dewy. Ben daha çok mat duran fondötenlerle denedim. Dewy fondötenim hiç ama hiç yok. Sivilce tedavisi öncesi yağlı ciltli bir insandım ve dewy şeyler benim için nefretlikti. Şimdilerde bu ışıltılı ten makyajına kafayı taktım. Garnier bb creamin yok mu? Sanki stilaya en çok benziyor ışıltı bakımından... Ama onun da rengi koyu di mi? Fondöten bir ton açık olacak ki, garnierle bileşimi koyu kaçmasın. Be bir düşüneyim, en ucuzundan ne olabilir diye... :) Bulursam yazıcam sana.

    Ben de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ay evet, Maybelline ile coşku fırtınası olabilir :)

    Benim hepi topu iki fondötenim var: Maybelline ve Chanel. Chanel'inki Mat Lumiere. Ve kendi dokusu o kadar güzel ki herhangi bir şeyle birleştirmeye kıyamam. Garnier BB kremi sevmiyorum, yok bende :) Ay hiç yorulma enim gibi fondöten fakiri bir insan için ya, ben elimdekileri ancak kullanıyorum zaten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yorulcam beee, aramiyorum biraktim. Chanel'i var daha soruyor!!! :) Chanel'e ben de kiyamazdim dogrusu... Nasil memnun musun, cok mu mat?

      Sil
  6. nemli görünen ten makyajını çok seviyorum..Sanki cilt daha genç ve taze duruyor..ama yağlı gibi pırıl pırıl parlayan değil kesinlikle..ben gözaltı kalemini çok beğendim..hangisi bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilguncum tesekkur ederim. Ben de cok seviyorum nemli goruntuyu.
      Kalem Urban Decay 7/24. Zerre kadar kipirdamiyor. Hani 2 sene once Siren'in cekilisini kazanmistim buyuk bir kutu. Iste o cekiliste set olarak 10 tane kucuk boy gelmisti bu kalemler...

      Sil
  7. :)))

    Valla çok güzel Tannesi. Hiç yağlanma/parlama yapmıyor. Dewy de görünmüyor, ama böyle pudra sürmüşsün gibi mat da değil. Canlı canlı, aydınlık duruyor. Güzel fondötenmiş. Normal şartlarda alamazdım da, Fransa dönüşü Duty Free sağolsun; uygun oldu epey :)

    Muck :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan. :) Duty Free'den kaça aldın, sorması ayıptır? :)

    YanıtlaSil
  9. Duty Free'de 38 Euro idi. Türkiye fiyatını tam bilemiyorum, ama bir ara 130 civarına gördüğümü hatırlıyorum. Yanlış hatırlıyor da olabilirim :)

    YanıtlaSil
  10. Doğru hatırlıyorsun Türkiye'de 120-130 civarı...
    Şimdi değil ama sonra iyi bir fondöten almak istiyorum da... Chanel veya Studio Fix Fluid olabilir. Veya Clinique Even Better... Bir giden olduğunda dışarıdan istemek daha mantıklı sanırım. Kredi kartım yok benim, yurt dışı alışverişine yanaşamıyorum zaten. :/
    Teşekkür ederim fiyat bilgisi için.

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim :)

    Ya valla, ne zmandır yurtdışına çıkmıyordum, bu sefer çıktığımda gördüm ki, TR'de kuzu kuzu kazıklıyorlar bizi :(

    Ben de pahalı markaları imkanım varsa bekletiyorum artık... hiç niyetim yok TR'de %50 fazlasını ödemeye :( yurtdışı alışverişine benim de cesaretim yok, bekliyorum o yüzden :)

    YanıtlaSil
  12. Cildin ne kadar güzel duruyor *.* :*

    YanıtlaSil
  13. j.d.cim teşekkür ederim. uzun bir süre akne tedavisi gördüm. İlaçlarım yeni bitti. Sanırım biraz onun etkisi, biraz da aydınlatıcı+fondöten karışımını fırça ile sürmekten kaynaklı bir hoşluk oldu bu makyajda. Bundan sonra böyle yapayım bari... :)

    YanıtlaSil
  14. cnm makyajın çok güzel,cildinde porselen gibi maşallah:)

    YanıtlaSil
  15. Canim cok tesekkur ederim. Ama porselen gibi olan cildim degil, makyaj... :)

    YanıtlaSil
  16. uyum çok iyi olmuş,yüzün zaten çok sempatik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :)
      Aslinda zuzayli gibi cikiyorum bence yuzun yarisini kirpinca. :D

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.