2 Kasım 2012 Cuma

Kaşımı Nasıl Belirginleştiriyorum?

Merhaba,

Bugün sizlere kaşlarımı nasıl doldurduğumu, onları nasıl belirginleştirdiğimi göstermek istiyorum.

NYX'in kaş kitini, e.l.f.'in concealer fırçasını (bu iş için biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyorum), Rossmann'dan aldığım kaş fırçasını (1 TL'lik fiyatı ile muhteşem bir iş çıkardığını düşünüyorum) ve Essence'in kaş kitinden çıkan kaş şablonlarını kopyalarken, kendi kaşıma göre ufak düzenlemeler yaptığım kaş şablonlarını kullanıyorum. (Önce şablonların bir kopyasını alıp, sonra üzerinde kendime göre bazı düzenlemeler yapıp - ki çok fazla düzeltme yapmadım, şablonlardan biri bana tam oturdu denebilir ancak şablonlar kız kardeşime ait oldukları için - kopyalarını çıkararak kullandım.)




Doldurulmadan önce kaşım:


Şablonu uygularken:


Doldurulmuş kaşım:


Ve son olarak karşılaştırma:


Nasıl olmuş?

2 yorum:

  1. Süper :) o sablonlardan hiç haberim yoktu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sablonlarin hası Anastacia ama biz ulasamiyoruz tabii...
      Essence'in de en kalin sablonunu bile bir parca buyuttum. Kaslarin cok ince degilse aklinda olsun.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.