28 Kasım 2012 Çarşamba

Lancome Holiday Look 2012 - Lancome Yılbaşı Koleksiyonu 2012

Lancome'un, Holiday koleksiyonundan bayıldığım bazı parçaları paylaşmak istedim sizinle. Bunların hepsi benim olsun istiyorummm! Bakalım siz beğenecek misiniz?



L'Absolu Rouge

Tavsiye Edilen Fiyatı: 77 TL
182 Rubis Exquis

------------------------------

181 Topaze Extase

------------------------------


183 Grenat Delicat

Rujların üç rengine de bayıldım. Favorim Grenat Delicat!

------------------------------

Le Crayon Kohl 

Tavsiye Edilen Fiyatı: 45 TL

015 Jazzy Taupe

Kalemin rengini çok beğendim. 

------------------------------

Ombre Hypnose Mono

Tavsiye Edilen Fiyatı: 72 TL
S208 Fil de Bronze

------------------------------

Vernis in Love

Tavsiye Edilen Fiyatı: 39 TL

575 Flirty Red

------------------------------

Les Paillettes aux Yeux

Tavsiye Edilen Fiyatı: 72 TL

10 À la belle étoile

Bu ışıltılı pembe toz farı çok beğendim. Hem tek başına, hem başka farların üzerine kullanılabiliyormuş.

Ben bu koleksiyonun hemen tüm parçalarını çok beğendim ve en beğendiklerimi sizinle paylaştım. Siz nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. Far (fil de bronze) ve oje benim olsuunn.... aynen, ben de bu ikisine aşık oldum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu 183 no lu ruj da sahaneee! Hepsi bizim olsun, hepsiiii! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.